قرض 500 هزار دلاری پرسپولیس از یک بانک!

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، باشگاه پرسپولیس این روز ها با مسائل مالی زیادی روبه رو شده و در این میان نتوانسته به تعهدات مالی خود در قبال بعضی طلبکاران عمل کند. از طرف دیگر این باشگاه پرداختی مناسبی به بازیکنان تیمش هم نداشته و تا اینجای فصل که هفته بیست ویکم برگزار شده، تنها 44 درصد پرداختی داشته است. با این حال پرسپولیس با قرض گرفتن ارز، سعی نموده خارجی های خود را راضی نگه دارد تا به این ترتیب مسئله ای بابت آن ها وجود نداشته باشد.

قرض 500 هزار دلاری پرسپولیس از یک بانک!

بر اساس اعلام یک مقام آگاه در باشگاه پریسپولیس به ایسنا، این باشگاه در ماه های اخیر بیش از 500 هزار دلار از یکی از بانک ها به صورت قرض دریافت نموده و حدود 200 هزار دلار از این پول را به پرییرا بابت پیش قرارداد پرداخت نموده است. از طرف دیگر پرسپولیسی ها قرض هایی را هم به صورت یورویی از این بانک داشته اند.

این مبالغ درحالی به صورت قرضی از این بانک تامین شده که پرسپولیس از بانک مذکور 130 میلیارد تومان هم وام اخذ نموده تا هزینه های جاری خود را بپردازد.

با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس 3 میلیون و 450 هزار دلار از َAFC بابت حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 طلبکار است و به خاطر تحریم ها هنوز نتوانسته این پول را دریافت کند، به نظر می رسد قرض های ارزی این باشگاه به پشتوانه این پول اجرا شده است.

منبع: فرارو

به "قرض 500 هزار دلاری پرسپولیس از یک بانک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرض 500 هزار دلاری پرسپولیس از یک بانک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید