600 هزار دلار؛ بودجه پرسپولیس برای خرید مهاجم

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، در حالی که با جدایی چهار مهاجم، پرسپولیس فقر شدیدی را در خط حمله احساس می نماید، کادرفنی این تیم همچنان در پی جذب مهاجم خارجی است و گزینه های مختلف خط حمله را آنالیز می نماید. روز گذشته مهرداد خانبان که به نظر ماموریت آنالیز مهاجمان معرفی شده و سایر گزینه ها را برعهده گرفته، با انتشار چند استوری خبر از روند کار خود داد و بیان کرد که همچنان این جستجو ادامه دارد.

600 هزار دلار؛ بودجه پرسپولیس برای خرید مهاجم

بر اساس گفته اعضای کادرفنی پرسپولیس، در این مدت فیلم بازی بیش از 80 مهاجم به وسیله مربیان این تیم مورد آنالیز قرار گرفتند، اما هیچ یک از آن ها چندان موردتوجه یحیی قرار نگرفتند و دو گزینه موردنظر نیز شرایط حضور در لیگ برتر ایران را نداشتند. باشگاه پرسپولیس در این مدت با چند مشکل برای جذب مهاجم خارجی روبرو بوده است: 1) کمبود نقدینگی، 2) سقف قرارداد، 3) مخالفت با حضور در ایران و 4) عدم دسترسی به مهاجم آزاد.

در استوری مهرداد خانبان صفحه ترانسفر مارکت یکی از گزینه های پرسپولیس را قرار داده که سابقه مصدومیت او را نشان می دهد. این بازیکن که نامش در این صفحه منتشر نشده، سابقه بیش از 20 مصدومیت از نواحی مختلف را دارد و به وضوح ریسک خرید بالایی را متوجه خود می نماید که شاید حتی این ریسک از شیخ دیاباته هم بیشتر باشد.

جالب اینکه کمی جستجوی بیشتر نشان می دهد او استفن یووتیچ مهاجم سابق منچسترسیتی است که در آخرین روز های فوتبالش شاید چندان هم بی میل نباشد راهی لیگ برتر ایران گردد، اما حتی این مهاجم سالخورده نیز درخواست میلیون دلاری از پرسپولیس دارد.

بعلاوه بعضی از مهاجمان معرفی شده، در سطوح پایین فوتبال حضور دارند و اساسا امکان قانونی انتقال به لیگ ایران را نخواهند داشت چرا که بر اساس قوانین، مهاجمان از لیگ دسته اول و دوم هر کشور می توانند به ایران بیایند که این موضوع برای کشور های مختلف، فرق دارد.

شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس بودجه 600 هزار دلاری را برای جذب مهاجم خارجی در نظر گرفته که عدد پایین تری نسبت به دستمزد یورگن لوکادیا و عدد بالاتر نسبت به قرارداد شیخ دیاباته است.

اما با وجود رد تمام گزینه ها به وسیله کادرفنی پرسپولیس، جستجو برای یافتن مرد موردنظر یحیی گل محمدی در خط حمله ادامه دارد و این باشگاه امیدوار است تا ملاقات با النصر در 28 شهریور، انتقال موردنظر انجام گردد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "600 هزار دلار؛ بودجه پرسپولیس برای خرید مهاجم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "600 هزار دلار؛ بودجه پرسپولیس برای خرید مهاجم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید