بهترین مزه ها در رستوران های گرگان

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، اگر می خواهید به شهر زیبای گرگان سفر بروید خوب است رستوران های گرگان را بشناسید. این شهر جدا از جاذبه های تاریخی و طبیعی برای چشیدن طعم غذاهای خوشمزه نیز زبانزد است. خوردن غذای محلی بخشی از یک سفر محسوب می شود و اگر دوست دارید طعم های تازه را تجربه کنید خوب است رستوران های متنوع گرگان بشناسید. جدا از آن دانستن بهترین رستوران ها در نزدیک مراکز گردشگری نیز اهمیت دارد تا در وقت و سفر خود صرفه جویی کنید. در این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران بهترین رستوران های گرگان را به شما معرفی کند.

بهترین مزه ها در رستوران های گرگان

رستوران عمارت

یکی از با کیفیت ترین رستوران های گرگان رستوران عمارت است. رستوران عمارت بنای جالبی هم دارد و از روی یکی از کاخ های مراکش ساخته شده است. اگر دوست دارید در مکان لوکس و شیک یک غذای خوشمزه نوش جان کنید می توانید رستوران عمارت را انتخاب کنید. در این رستوران خوراکی های فرنگی هم مانند پاستا، پاستا آلفردو، سالاد سزار ارائه می شود. جدا از این غذاها این رستوران به کباب های شیشلیک، کوبیده و برگ و چلوپلوهای خوشمزه اش معروف است. غذایی دریایی و ماهی کبابی در منوی این رستوران وجود دارد. رستوران عمارت بزرگ است و ظرفیت بالایی دارد و اگر در تعداد بالا و گروه های سفری هستید می توانید این رستوران را انتخاب کنید.

آدرس: گرگان، خیابان ولی عصر، عدالت 28، بین شهریور 3 و 5.

بهشت هیرکان گرگان

یکی از رستوران های گرگان که هم غذاهای سنتی ایرانی دارد، هم غذاهای فست فود و هم به یک کافه دنج مجهز است بهشت هیرکانی گرگان است. این رستوران منوی کاملی دارد. اگر با دوستان خود سفر می روید و سلیقه های متفاوتی وجود دارد می توانید بهشت هیرکان گرگان را انتخاب کنید. این رستوران از فضای سرسبز تشکیل شده است و دارای آلاچیق های زیبایی است که مجهز به میز و صندلی است و شما می توانید برای خوردن یک غذای خوشمزه آن را انتخاب کنید.

آدرس: گرگان، ضلع جنوبی میدان ناهارخوران، مجموعه پذیرایی هیرکان

رستوران باباطاهر گرگان

یکی از لوکس ترین و شیک ترین رستوران های گرگان، رستوران باباطاهر گرگان است. این رستوران در مجتمع تفریحی باباطاهر ساخته شده است. این رستوران یکی از رستوران های گران شهر گرگان به شمار میرود و چشم انداز زیبایی به سمت جنگل های بلوط را دارد که در بین مسافرها زبانزد است. در داخل رستوران میز سه نفره تا دوازده نفر وجود دارد و منوی غذای کاملی از انواع کباب ها، چلو خورش، ماهی کبابی دارد. بسیاری پس از تفریح در مجتمع تفریحی بابا طاهر این رستوران را انتخاب می کنند. چشم انداز این رستوران بسیار بزرگ و زیبا است.

آدرس: گرگان، جاده ناهارخوران، خیابان ولی عصر.

رستوران سید مسعود گرگان

در شهر گرگان کباب ها و جیگرهای خوشمزه و متنوعی وجود دارد و یکی از غذاهای معروف گرگان شیلیک است. اگر دوست دارید در یک رستوران شیشلیک خوشمزه ای را نوش جان کنید می توانید رستوران سید مسعود گرگان را انتخاب کنید. فضای داخلی رستوران تمیز و آراسته و شیک است. میز و صندلی های آن بسیار مجلل است و پیش غذاها و دسرهای خوبی را هم دارد. رستوران سید مسعود یکی از معروف ترین رستوران های گرگان در زمینه طبخ انواع کباب ایرانی به خصوص شیشلیک است. این رستوران هم در بلوار نهارخوران قرار گرفته است.

آدرس: گرگان، بلوار ناهارخوران، کیلومتر 4، نبش پل سید مسعود

رستوران بارانک گرگان

اگر غذاهای خوشمزه محلی تر را دوست دارید وبلاگ ساعت زنانه به شما رستوران بارانک گرگان را پیشنهاد می دهد. در این رستوران شما می توانید میرزا قاسمی، کشک بادمجان خوشمزه، باقالی قاتوق سفارش دهید برای کسانی که غذای گیاهی را دوست دارند می تواند انتخاب مناسبی باشد. منوی این رستوران هم بسیار کامل است جدا از غذاهای محلی خطه شمال ساندویچ های تنوری و پیتزاهای خوشمزه ای دارد. کباب و دیزی های رستوران بارانک گرگان معروف است. اگر منو متنوع برایتان اهمیت دارد رستوران بارانک که یکی از مناسب ترین رستوران های گرگان از لحاظ تنوع غذایی است در لیست انتخاب خود قرار دهید.

آدرس: گرگان، بلوار ناهارخوران، بعد از پل سید مسعود، نبش شهرک تالار

رستوران قصر خورشید

یکی از رستوران های گرگان که چشم انداز زیبایی به جنگل های گرگان دارد رستوران قصر خورشید است. این رستوران از مجلل ترین رستوران های شهر به شمار میرود. منو کاملی از غذاهای محلی گرکان و شمالی، کباب های خوشمزه در آن وجود دارد. اگر دوست دارید در یک چشم انداز زیبا و شیک غذای خود را نوش جان کنید می توانید رستوران قصر خورشید را انتخاب نمایید.

آدرس: گرگان، بلوار ناهارخوران، بالاتر از هتل راه و ماه

رستوران جوجه رئیس

بسیاری کباب جوجه از غذاهای مورد علاقهِ آن ها است است. یکی از رستوران های گرگان که در طبخ کباب جوجه زبانزد است رستوران جوجه رئیس است که می توانید آن را انتخاب کنید. البته منوی این رستوران فقط به جوجه محدود نیست و انواع کباب های ایرانی پلو ها را دارد. آلبالو پلو از دیگر غذاهای معروف این رستوران است. جالب است بدانید که بخش فست فود این رستوران هم فعال است پاستا ، سوخاری و برگر گریل را هم می توانید انتخاب کنید.

آدرس: گرگان، بلوار ناهارخوران، بالاتر از سروش جنگل، نبش عدالت 103.1

اکبر جوجه گرگان

در بسیاری از شهرهای شمالی ایران شما نام اکبر جوجه را شنیده اید. یکی از رستوران های معروف گرگان اکبر جوجه در ابتدای کمربندی گرگان است. در این رستوران نه تنها جوجه های خوشمزه طبخ می شود بلکه مرغ ترش های معروفی نیز دارد که شما می توانید آن را انتخاب کنید. رستوران اکبر جوجه گرگان انواع کباب های ایرانی را دارد و از معروف ترین رستوران های گرگان در طبخ کاب به شمار میرود.

آدرس: گرگان، ابتدای کمربندی، رستوران اکبر جوجه گرگان

رستوران شکوه دریا

اگر غذاهای شمالی خوشمزه مانند باقالی قاتوپق، میرزا قاسمی، غذاهای دریایی لذیذ را دوست دارید رستوران شکوه دریا را می توانید انتخاب کنید. سرآشپز این رستوران بانوان هستند که شما یک غذای با کیفیت گرگانی را نوش جان کنید. از غذاهای این رستوران فسنجون، سبزی پلو با گوشت، خوراک گردن با پلو سفید، مرغ پلو گرگانی، چلو خورشت آلو با مرغ و انواع کباب های ایرانی است. رستوران شکوه دریا یکی از مهم ترین رستوران های گرگان در زمینه طبخ غذای محلی گرگان هم به شمار می رود.

آدرس: گرگان، میدان شهرداری، پاسداران، پارک شهر

رستوران میخوش

اگر از آن دسته از افرادی هستید که موسیقی زنده را در رستوران دوست دارید وبلاگ ساعت زنانه به شما رستوران میخوش را پیشنهاد می دهد. رستوران میخوش از معدود رستوران های گرگان است که در پخش موسیقی زنده وجود دارد. و محیط شاد و خوبی برای میهمان های خود فراهم می کند. دکوراسیون این رستوران هم شیک است و شما در یک محیط شیک و تمیز می توانید اوقات خوشی را برای خودتان بسازید. باقالی پلوهای خوشمزه با گردن و ماهیچه یکی از غذاهای معروف رستوران میخوش گرگان است.

آدرس: گرگان، 30متری رسالت، نبش رسالت 12

رستوران بازار گرگان

یکی از رستوران های گرگان که هم تخت دارد و هم میز و صندلی دارد رستوران بازار گرگان است. برخی رستوران هایی که تخت دارند را می پسندد و دوست دارند به سبک ایرانی دور یک سفره بنشینند. این رستوران غذاهای خوشمزه دارد که یکی از آن دیزی است. جدا از دیزی انواع غذاهای گرگانی و شمالی را می توانید در این رستوران سفارش دهید. تمام غذاهای ایرانی در این رستوران طبخ می شود.

آدرس: گرگان، خیایان شهید رجاییف گلشن 5، خاندوزی یک، رستوران بازار گرگان

رستوران صوفی گرگان

از دیگر رستوران های گرگان که منو متنوعی دارد رستوران صوفی است. رستوران صوفی گرگان هم غذاهای سنتی و لذیذ ایرانی را دارد و هم در کنار آن غذاهای فرنگی در آن طبخ می شود. اگر منوی متنوع از غذاهای ایرانی و فرنگی می خواهید که جوابگوی انواع سلیقه ها باشد می توانید رستوران صوفی گرگان را انتخاب کنید.

آدرس: گرگان، بلوار ناهارخوران، روبه روی اداره محیط زیست

کافه کباب نعناع گرگان

اگر محیط دنج و صمیمی را دوست دارید کافه کباب نعناع گرگان را انتخاب کنید و یکی از بهترین کباب های گرگان را نوش جان کنید. در این رستوران فقط کباب سرو می شود که اگر اهل غذای گوشتی هستید و کباب مورد علاقه تان آن را انتخاب کنید. این کافه نوشیدنی های خوشمزه هم دارد که بعد از خوردن غذا می توانید سفارش دهید. کافه کباب نعناع از معدود کاغه رستوران های گرگان به شمار می رود.

آدرس: گرگان، خیابان آذر، نبش آذر 8

کباب دنده گرگان

در فلکه کریمی گرگان شما یک خیابان را مشاهده می کنید که پر است از مغازه های کباب دنده ای و جگرکی که می تواند یکی از انتخاب های شما برای یک وعده غذایی باشد. از عصر تا شب این مغازه های به کباب جگر گوسفند و خوش گوشت و گوشت دنده مشغول هستند و شما می توانید هر کدام از این رستوران های گرگان در فلکه کریمی گرگان را برای خودن کباب جگر و کباب دنده گرگان انتخاب کنید.

کافه رستوران پیانو

اگر در پی فست فود های معروف گرگان هستید و می خواهید یک پیتزای خوشمزه نوش جان کنید کافه رستوران را پیانو را می توانید انتخاب کنید. کافه رستوران پیانو از معروف ترین کافه و رستوران های گرگان به شمار می رود که در آخر هفته ها بسیار شلوغ است و باید از قبل برای خودتان میزی را رزرو نمایید.

آدرس: گرگان، نبش گلشهر نهم.

فست فود چین دکا

در نزدیکی بلوار نهار خوردن جدا از رستوران های گرگان فست فودی های معروفی هم دارد. یکی از فست فود ها معروف گرگان فست فود چین دکا است. این فست فود یکی از قدیمی ترین ساندویچ هایی گرگان محسوب می شود و غذاهای فست فودی خوشمزه ای در آن طبخ می شود و یک صف طولانی برای خریدن غذا از این فست فود مشاهده می کنید. این فست فودی در یک منطقه خوش و آب هوا و خوش جهت نزدیک جنگل نهار خوردن قرار گرفته است.

آدرس: گرگان، خیابان ولی عصر، بین عدالت 57 و 59

فست فود 444

همان طور که تعدادی از رستوران ها گرگان به یک غذای خوشمزه بیشتر معروف است باید به شما بگوییم که فست فود 444 گرگان به همبرگرهای خوشمزه بسیار معروف است. این فست فود نزدیک پایانه اتوبوس رانی گرگان است. مسافرها یی که از اتوبوس های بین شهری استفاده می کنند می توانند این فست فود را در لیست انتخاب های رستوران های خود قرار بدهند و یک غذای خوش طعم و عالی را نوش جان کنند.

آدرس: گرگان، خبایان ولیعصر، بعد از سازمان آب، فست فود 444

جمع بندی درباره بهترین رستوران های گرگان

در این مقاله معروف ترین رستوران، کافه رستوران، فست فود های گرگان معرفی شد. اگر از هر کدام رستوران گرگان که در این مقاله نام برده شده است استفاده کرده اید می توانید نظرتان را برای مخاطب های وبلاگ ساعت زنانه در قسمت کامنت بنویسید تا بیشتر با نحوه و خدمت رسانی رستوران های گرگان آشنا شوند.

منبع: الی گشت

به "بهترین مزه ها در رستوران های گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مزه ها در رستوران های گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید