تاریخ دربی استقلال و پرسپولیس معین شد؟

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، پیش از حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال، سازمان لیگ در کوشش بود که نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر قبل از شروع جام جهانی به انتها برسد و تعطیلات نیم فصل لیگ با جام جهانی 2022 همزمان گردد. این برترین و ایده آل ترین حالت برگزاری لیگ برتر بیست و دوم محسوب می شد، زیرا مسابقات با کمترین تعطیلی و وقفه ناخواسته برگزار می شد، اما با جدایی اسکوچیچ و بازگشت کی روش این برنامه تغییر کرد.

تاریخ دربی استقلال و پرسپولیس معین شد؟

در نهایت هنوز تعیین نیست که چند هفته از مسابقات دور رفت لیگ برتر قبل از جام جهانی برگزار خواهد شد البته سهیل مهدی مدیر مسابقات ابراز امیدواری نموده که حداقل 12 هفته از لیگ برتر قبل از جام جهانی برگزار گردد. در صورتی که چنین اتفاقی رخ بدهد فوتبالدوستان می توانند قبل از جام جهانی شاهد دربی حساس مرکز بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم و احتمالا روز 13 آبان باشند و بعد از آن هم اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان آغاز خواهد شد.

البته 3 هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر بیست و دوم باید بعد از فینال جام جهانی برگزار گردد، زیرا در طول مسابقات جام جهانی هیچ مسابقه باشگاهی نباید برگزار گردد.

از سویی دیگر زمان برگزاری مهم ترین مسابقه نیم فصل اول یعنی سوپرجام ناتعیین است. مسابقه ای که ابتدا قرار بود پیش از آغاز فصل بین استقلال قهرمان لیگ و نساجی مازندران قهرمان جام حذفی فصل گذشته برگزار گردد، اما این مسابقه به زمان دیگری موکول شد و ابتدا اعلام شد که بعد از جام جهانی سوپرجام برگزار می گردد، اما با توجه به تمام نشدن نیم فصل اول قبل از جام جهانی، زمان سوپرجام هم ناتعیین است. مسابقه ای که برای طرفداران هر دو باشگاه استقلال و نساجی اهمیت ویژه ای دارد، زیرا یک جام برای آن ها می تواند به ارمغان بیاورد.

منبع: فرارو

به "تاریخ دربی استقلال و پرسپولیس معین شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ دربی استقلال و پرسپولیس معین شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید