ترس لیورپولی ها از تبعات بی احترامی هوادارانشان به ملکه

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، اسطوره باشگاه لیورپول از طرفداران این باشگاه درخواست کرد در بازی امشب به ملکه الیزابت توهین نکنند.

ترس لیورپولی ها از تبعات بی احترامی هوادارانشان به ملکه

لیورپول امشب در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در خانه اش، استادیوم آنفیلد، به مصاف آژاکس می رود. درحالیکه مقامات حکومت انگلیس نگرانند که طرفداران لیورپول که سابقه طولانی ای در مخالفت با حکومت کشور و خاندان سلطنتی دارند در آغاز مسابقه زمانی که به مناسبت مرگ ملکه یک دقیقه سکوت اعلام می گردد، با سوت زدن و هو کردن جنجال آفرینی نمایند.

سِر کنی دالگلیش، اسطوره باشگاه لیورپول، و بعلاوه انجمن بازماندگان فاجعه هیلزبورو در پیامی از طرفداران خواستند از ایجاد تنش های غیرضروری خودداری نموده و در زمان اعلام یک دقیقه سکوت احترام بگذارند و همراهی نمایند.

انجمن بازماندگان فاجعه هیلزبورو با انتشار پیامی در شبکه های اجتماعی به تماشاچیان بازی امشب لیورپول هشدار داد که هر گونه ایجاد تنش در آغاز مسابقه می تواند تبعاتی برای طرفداران لیورپول در گوشه و کنار انگلیس داشته باشد. در بیانیه این انجمن آمده است: کسانی که برای تماشای بازی امشب به استادیوم می روند، لطفا به یک دقیقه سکوت احترام بگذارید. شاید فکر کنید که تبعات بعدی شما را شامل نمی گردد، ولی این تبعات ممکن است همه ما و خانواده هامان را درگیر کند. احترام گذاشتن هیچ هزینه ای ندارد و باعث احترام متقابل می گردد.

کنی دالگلیش که یکی از اسطوره های بزرگ باشگاه محسوب می گردد هم در پیامی جداگانه درخواست مشابهی از طرفداران داشت. او در توییتی نوشت: اینکه انجمن بازماندگان هیلزوبورو نوشته احترام هزینه ای ندارد و باعث احترام متقابل می گردد کاملا درست است. امیدوارم همه کسانی که امشب به آنفیلد می روند به درخواست بازمانده ها عمل نمایند.

وبلاگ ساعت زنانه ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ترس لیورپولی ها از تبعات بی احترامی هوادارانشان به ملکه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترس لیورپولی ها از تبعات بی احترامی هوادارانشان به ملکه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید