تصاویری از رندرهای نو سری گالکسی اس 23 ، تاریخ احتمالی رونمایی تعیین شد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، طبق شنیده ها سری گالکسی اس 23 سامسونگ که شایعه شده از گالکسی های اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا تشکیل شده است، اوایل ماه آینده میلادی به صورت رسمی عرضه می گردد.

تصاویری از رندرهای نو سری گالکسی اس 23 ، تاریخ احتمالی رونمایی تعیین شد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه و به نقل از وب سایت جی اس ام آرنا، تصاویر فاش شده قبلاً نشان داده اند که این تلفن های هوشمند چگونه خواهند بود، اما امروز ما به مجموعه جدیدی از رندرها نگاه می کنیم که مدل های وانیلی و اولترا را در رنگ های مختلف به ما نشان می دهد.

اس 23 و اس 23 پلاس شبیه به هم خواهند بود؛ هر دو دارای سه دوربین در پشت هستند که به صورت عمودی در گوشه سمت چپ تراز شده اند و یک فلاش LED در سمت راست دوربین اول واقع شده است. پنل پشتی نیز دارای برند سامسونگ در پایین است و می توانید دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا را در قاب سمت راست گوشی مشاهده کنید.

S23

اس 23 اولترا طراحی جعبه ای دارد و دارای آرایش دوربین P شکل است. مانند نسخه های غیر اولترا، این نیز دارای لوگوی سامسونگ در پنل پشتی است که دکمه تنظیم صدا و کلید پاور در سمت راست گوشی واقع شده است. بعلاوه می توانید خطوط آنتن را در بالا و پایین مشاهده کنید که نشان می دهد S23 Ultra دارای قاب فلزی است.

S23 Ultra

بیشتر بخوانید:

  • با این دستگاه خانه را کنترل کنید | زندگی هوشمند امکان پذیرتر می گردد

هنوز هیچ خبری از سامسونگ در خصوص سری گالکسی اس 23 وجود ندارد، اما می توانید انتظار داشته باشید که با نزدیک تر شدن به رونمایی شایعه شده در اوایل فوریه، بیشتر در خصوص آن بشنوید.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویری از رندرهای نو سری گالکسی اس 23 ، تاریخ احتمالی رونمایی تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از رندرهای نو سری گالکسی اس 23 ، تاریخ احتمالی رونمایی تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید