2 ویژگی گلکسی S23 اولترا که باید الگوی آیفون بعدی قرار بگیرند

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، چند هفته قبل سامسونگ از گوشی های سری گلکسی S23 رونمایی کرد که در این میان طبیعتا گلکسی S23 اولترا مهم ترین مدل محسوب می گردد. گوشی های سری گلکسی S سامسونگ همیشه رقیب مستقیم آیفون ها هستند و با وجود اینکه ماه ها تا معرفی سری آیفون 15 فاصله داریم، در ادامه به 2 ویژگی گلکسی S23 اولترا می پردازیم که اپل برای این گوشی ها باید از آن ها الگوبرداری کند.

2 ویژگی گلکسی S23 اولترا که باید الگوی آیفون بعدی قرار بگیرند

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

79,990,000 تومان

مشاهده و خرید

دوربین پریسکوپی

آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس با دوربین جدیدی از راه رسیدند. این دو گوشی به جای دوربین همیشگی 12 مگاپیکسلی، از دوربین 48 مگاپیکسلی بهره می برند. به طور کلی آیفون ها از نظر عکاسی حرف زیادی برای گفتن دارند و سری آیفون 14 هم از این قاعده مستثنا نیستند. در زمینه کیفیت عکاسی و فیلمبرداری، آیفون 14 پرو مکس و گلکسی S23 اولترا رقیب قدرتمندی برای یکدیگر محسوب می شوند ولی در رابطه با زوم، بدون هیچ تردیدی گوشی سامسونگ حرف اول را می زند.

این گوشی در کنار دوربین تله فوتو با زوم 3 برابری، از دوربین پریسکوپی با زوم 10 برابری هم بهره می برد. این در حالی است که آیفون 14 پرو مکس فقط دارای یک دوربین تله فوتو با زوم 3 برابری است. بنابراین دیگر زمان آن رسیده که حداقل یکی از مدل های سری آیفون 15 به دوربین پریسکوپی مجهز گردد. خوشبختانه در این زمینه شایعات زیادی منتشر شده و به نظر می رسد سال آینده این مشخصه عملی خواهد شد.

افزایش حافظه داخلی برای مدل پایه

سال جاری مدل پایه S23 پلاس و S23 اولترا با 256 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شده اند و دیگر خبری از حافظه 128 گیگابایتی برای این دو گوشی نیست. البته متاسفانه این ارتقا برای S23 ارائه نشده که مطمئنا این تصمیم برای افزایش آمار فروش مدل پلاس و اولترا اتخاذ شده است. البته به نظر می رسد حجم بالای عکس های 200 مگاپیکسلی در این تصمیم تاثیرگذار بوده است.

اگرچه قرار نیست آیفون 15 پرو مکس با دوربین 200 مگاپیکسلی راهی بازار گردد، ولی باید بگوییم همین حالا هم عکس های ProRAW هرکدام حدود 50 تا 100 مگابایت از ظرفیت گوشی را اشغال می نمایند. با توجه به این شرایط، اپل باید برای مدل های معمولی سری آیفون 15 هم حافظه 128 گیگابایتی را کنار بگذارد. اما باید ببینیم آیا اپل حاضر است این تصمیم را بگیرد یا نه.

کدام ویژگی باید به سری آیفون 15 راه پیدا کند؟

دوربین پریسکوپی

افزایش حافظه داخلی در مدل پایه

هیچکدام

منبع: Android Central

منبع: دیجیکالا مگ

به "2 ویژگی گلکسی S23 اولترا که باید الگوی آیفون بعدی قرار بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 ویژگی گلکسی S23 اولترا که باید الگوی آیفون بعدی قرار بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید