تصاویر جدیدی از بازسازی اسپلینتر سل منتشر شد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، کمپانی یوبی سافت در دسامبر سال گذشته خاطرنشان کرد که توسعه بازسازی نسخه اول سری اسپلینتر سل (Splinter Cell) را با استفاده از موتور بازی سازی Snowdrop خود شروع نموده است و در حالی که جزئیات کمی از این بازی از آن موقع تا به امروز منتشر شده، شرکت سازنده به تازگی در کنار نمایش تصاویری جدیدی از بازی، از اطلاعات بیشتری رونمایی نموده است.

تصاویر جدیدی از بازسازی اسپلینتر سل منتشر شد

در واقع به عنوان بخشی از ویدیوی اخیری که به مناسبت بیستمین سالگرد این سری مخفی کاری محبوب منتشر شده، یوبی سافت مجموعه ای از تصاویر را به اشتراک گذاشته که صحنه ها و مکان های مختلفی از بازی را به نمایش می گذارند. در همین حال، توسعه دهندگان این نسخه بازسازی شده نیز اطلاعات مختصری را در خصوص روند توسعه آن ارائه نموده اند. کارگردان خلاقیت بازی، کریس اوتی (Chris Auty)، می گوید:

در این میان زاویان پورتر (Zavian Porter)، دستیار کارگردان طراحی مراحل بازی، گفت:

لازم به ذکر است که نخستین نسخه از سری اسپلینتر سل که اولین بار در سال 2002 به عنوان یک اثر انحصاری ایکس باکس منتشر شد، با موتوری در حال ساخت است که برای ساخت Avatar: Frontiers of Pandora و بازی آینده جنگ ستارگان کمپانی سازنده استفاده می گردد . این بازسازی بعلاوه شامل یک داستان بازنویسی شده است که برای جذب نسل جدیدی از بازیکنان و انطباق با دنیای مدرن طراحی شده است. بعلاوه همزمان با بیستمین سالگرد سری، یوبی سافت اعلام نموده است که بازیکنان می توانند نسخه سال 2002 را تا 30 نوامبر (9 اذر) از فروشگاه این شرکت به صورت رایگان دریافت نمایند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری نظیر تاریخ انتشار یا پلتفرم های مقصد بازی منتشر نشده است. در ادامه می توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "تصاویر جدیدی از بازسازی اسپلینتر سل منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر جدیدی از بازسازی اسپلینتر سل منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید