تصاویر رسمی ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل لو رفت!

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، این بار افشاگری های جان پراسر درخصوص اپل واچ سری 7 درست از آب درنیامد، افشاگران دیگر این حوزه نیز در خصوص اپل واچ سری 7 ادعاهای او را داشتند. جان پراسر (Jon Prosser) یکی از معتبرترین افشاکنندگان محصولات اپل، در ماه آوریل تصاویری از پیکسل واچ گوگل افشا کرد. این تصاویر دقیقا همان جزئیاتی را داشت که وب سایت Business Insider در خصوص این محصول گزارش نموده بود.

تصاویر رسمی ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل لو رفت!

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، همانطور که در تصاویر فاش شده مشاهده می گردد، پراسر به طراحی بدون حاشیه پیکسل واچ گوگل اشاره نمود و بعلاوه اعلام نمود این گجت با نام رمزی روهان شناخته می گردد. او بعلاوه در ماه آوریل اعلام نموده بود که این محصول در سه ماه اول سال 2022 معرفی خواهد شد. Business Insider هفته گذشته به این موضوع اشاره نمود.

جان پراسر با اطلاعاتی که در مورد پیکسل واچ گوگل منتشر نموده، خود را در حد و مقدار مینگ چی کو تحلیلگر معروف اپل نشان داده است. در صورت رونمایی این ساعت هوشمند در سه ماه اول سال 2022، پراسر با این اطلاعات توانسته حدود 10 الی 11 ماه زودتر از رونمایی این محصول، اطلاعات آن را منتشر کند. برترین افشاگری مینگ چی کو در فوریه 2017 رخ داد که تصاویری در مورد جزئیات آیفون X (که در آن موقع به نام آیفون 8 شناخته می شد) نشان داده بود.

در آن گزارش، او توانسته بود مقدار صفحه نمایش هر سه گوشی آیفونی که اپل در ماه سپتامبر عرضه کرد را بطور دقیق فاش کند، درباره عمق میدان لنز این گوشی شرح دهد و این ویژگی را انقلابی در صنعت دوربین گوشی های هوشمند بنامد.

یکی دیگر از برترین افشاگری ها مربوط به ایوان بلاس است که تصویری غیرعادی از یک گوشی بنام HTC One (M7) را فاش کرد و بعلاوه زمان رونمایی این گوشی را در ژانویه 2013 اعلام نمود و همینطور هم شد.

این افشاگری تنها دو ماه پیش از معرفی این گوشی رخ داد، چیزی که باعث می گردد این افشاگری واقعا بی نقص تلقی گردد، این بود که ظاهر آن گوشی در آن موقع آن قدر با گوشی های دیگر تفاوت داشت که بیشتر مردم صحیح بودن این ادعا را باور نمی کردند. به گفته جان پراسر بعضی از تصاویر تبلیغاتی این ساعت هوشمند، از منابعی در داخل شرکت گوگل به بیرون درز پیدا نموده است و او نیز بعضی از این تصاویر منتشر نموده است.

بدلیل عدم اعتماد گوگل به سیستم عامل Wear OS، این ساعت هوشمند در سال 2019 عرضه نشد. بعلاوه با توجه به تصمیم سامسونگ برای جایگزینی سیستم عامل اختصاصی خود (تایزن) با سیستم عامل Wear OS برای ساعت هوشمند گلکسی واچ 4، ممکن است اطمینان گوگل نیز به سیستم عامل Wear OS جلب گردد. گوگل میخواهد ویژگی های خاصی برای این ساعت هوشمند در نظر بگیرد که فقط مختص به همین محصول می باشد. همچون ویژگی های اختصاصی گوشی های پیکسل گوگل.

در رویدادی که در نوامبر 2019 رخ داد که طبق گفته بعضی، باعث شد گوگل توسعه پیکسل واچ را جدی تر بگیرد، آلفابت کمپانی مادر گوگل، فیت بیت سازنده ساعت های هوشمند و ردیاب های ورزشی را به قیمت 2.1 میلیارد دلار خریداری کرد. هدف گوگل از این کار، ساخت ساعت هوشمند برای رقابت با اپل واچ است. در آن موقع، گوگل گفت که این اتفاق می تواند به آن ها یاری کند تا گجت های پوشیدنی خود را وارد بازار جهانی نمایند.

عرضه ساعت هوشمند پیکسل واچ مطمئنا زیست بوم گوگل را تقویت می نماید، زیست بومی که سال جاری با عرضه پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو با حواشی زیادی روبه رو شده است. با وجود مسائل پیش روی گوشی های نو، این گوشی ها فروش خوبی داشته اند و گوگل هم با بروزرسانی های نرم افزاری،توانسته بعضی مسائل این محصول مانند شماره گیری اتوماتیک و تأخیر اسکنر اثر انگشت را رفع نماید.

یکی از این به روزرسانی ها باعث غیرفعال شدن قابلیت Magic Eraser در گوشی های بعضی از کاربران شده است. بعلاوه پیرو آخرین گزارشات اعلام شده در مورد مسائل این گوشی، از شارژ نشدن و مشکل وصل نشدن به اینترنت همراه خبر می دهند.

به نظر می رسد که گوگل این مسائل را نیز با ارائه به روزرسانی های نرم افزاری حل خواهد نمود. امیدواریم پیکسل واچ گوگل، با مسائل این چنینی در روز های اولیه عرضه خود روبرو نگردد، زیرا این مسائل به ظاهر کوچک قطعا در فروش محصولات گوگل تأثیرگذار خواهند بود.

منبع: phonearena

منبع: فرارو

به "تصاویر رسمی ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل لو رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر رسمی ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل لو رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید