تقابل تماشایی شیرهای اطلس و خروس های آبی ، چه تیمی به مصاف مسی می رود؟

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، دومین بازی از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام جهانی 2022 قطر، امشب بین تیم های فرانسه و مراکش برگزار می گردد تا حریف آرژانتین در بازی نهایی معین گردد.

تقابل تماشایی شیرهای اطلس و خروس های آبی ، چه تیمی به مصاف مسی می رود؟

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، بازی دو تیم امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران در استادیوم البیت و با قضاوت سسار آرتورو راموس شروع خواهد شد.

این دوازدهمین بازی رو در روی دو تیم خواهد بود. در مسابقات پیشین، فرانسه 7 بار و مراکش تنها یک مرتبه برنده از میدان خارج شده اند.

این دو تیم تا به امروز در جام جهانی مقابل هم قرار نگرفته اند و این نخستین بازی آنها در این رقابت ها محسوب می گردد.

فرانسه در قطر، یک شکست داشته که آن هم در مقابل یک تیم آفریقایی به نام تونس بوده است. خروس های آبی، استرالیا، دانمارک، لهستان و انگلستان را شکست داده و به این مرحله رسیده است، اما مراکش پس از تساوی روز نخست مقابل کرواسی، بلژیک و کانادا را در مرحله گروه شکست داد و پس از آن در ضربات پنالتی اسپانیا را در یک هشتم نهایی پشت سر گذاشت و در یک چهارم نهایی هم با یک گل از سد پرتغال عبور کرد.

در حالی که فرانسه مصدوم نو و محرومی برای بازی امشب ندارد، مراکش نایف اکرد و رومان سایس را به علت مصدومیت و ولید شدیره را به علت محرومیت در اختیار ندارد. حضور نصیر مزراوی و عبدالحمید صابیری هم به علت مصدومیت در هاله ای از ابهام واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "تقابل تماشایی شیرهای اطلس و خروس های آبی ، چه تیمی به مصاف مسی می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقابل تماشایی شیرهای اطلس و خروس های آبی ، چه تیمی به مصاف مسی می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید