توسعه منطقه نمونه گردشگری سراب قروه با احیای چشمه ها و قنوات پیگیری می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، توسعه منطقه نمونه گردشگری سراب قروه با احیای چشمه ها و قنوات پیگیری می گردد.

توسعه منطقه نمونه گردشگری سراب قروه با احیای چشمه ها و قنوات پیگیری می گردد

محمد مرادی اظهار کرد: شهرستان قروه دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری است که دریاچه سراب کوثر یکی از مهمترین آثار طبیعی این منطقه بشمار می رود.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان قروه اضافه کرد: آب این دریاچه از چشمه ها و قنات های متعددی که در بستر دریاچه وجود دارند، تأمین می گردد.

او بیان نمود: با توجه به کم آبی و خشکسالی سال جاری مقرر شد با همکاری ادارات مرتبط در راستای حفظ و صیانت از این منطقه خدادادی و طبیعی هر اقدامی که موجب بهبود شرایط چشمه ها و قنوات آن می گردد، در دستور کار قرار گیرد.

مرادی یادآور شد: احیای این مکان توریستی نه تنها موجب آبادانی منطقه می گردد، بلکه می تواند رونق گردشگری و توسعه مالی شهرستان را به همراه داشته باشد.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان قروه بیان نمود: امید است با همراهی و تعامل بیشتر از سوی ادارات مربوطه و رسانه های جمعی و بعلاوه با مدیریت صحیح و برنامه ریزی اصولی، بهره برداری از این مکان برای جذب هرچه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

منبع: همگردی

به "توسعه منطقه نمونه گردشگری سراب قروه با احیای چشمه ها و قنوات پیگیری می گردد" امتیاز دهید

819 کاربر به "توسعه منطقه نمونه گردشگری سراب قروه با احیای چشمه ها و قنوات پیگیری می گردد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه منطقه نمونه گردشگری سراب قروه با احیای چشمه ها و قنوات پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید