توقف فیلمبرداری یک سریال تلویزیونی در پی تهدید بازیگران سریال با اسلحه

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، تولید فیلمی با بازی ناتالی پورتمن به دلیل تهدید عوامل حین فیلمبرداری متوقف شد.

توقف فیلمبرداری یک سریال تلویزیونی در پی تهدید بازیگران سریال با اسلحه

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، فیلمبرداری سریال بانوی درون دریاچه (Lady In The Lake) اپل تی وی+ با بازی ناتالی پورتمن جمعه گذشته در پی تهدید شدند بعضی از عوامل تولید در بالتیمور متوقف شده است.

سخنگوی پلیس بالتیمور می گوید عوامل سریال حدود ساعت 4 بعد از ظهر در حال فیلمبرداری بودند که چند نفر به آن ها نزدیک شدند. این گروه تهدید می کنند که اگر فیلمبرداری را متوقف نکنند برخواهند گشت و تیراندازی خواهند کرد. با این حال آن ها ادعا کرده اند که اگر مبلغ نامشخصی به آن ها بپردازند دست به عمل خشونت آمیزی نمی زنند.

  • بهترین مینی سریال های قرن 21 که تماشای آنها را نباید از دست دهید

تهیه کنندگان سریال تصمیم گرفته اند فیلمبرداری متوقف کنند و لوکیشن دیگری انتخاب کنند. بالتیمور بنر گزارش داده است که این افراد خواستار پرداخت 50 هزار دلار شده اند. فیلمبرداری این سریال از چند ماه قبل در بالتیمور آغاز شده بود.

داستان سریال بانوی درون دریاچه در دهه 1960 بالتیمور و در اوج جنبش های حقوق شهروندی می گذرد و سرگذشت زن خانه داری به نام مدی شوارتس با بازی ناتالی پورتمن را روایت می کند که به گزارشگری روی آورده و در حال بررسی پرونده مفقود شدن زنی به نام کلیو شروود با بازی لوپیتا نیانگو است که جسدش در دریاچه شهر کشف شده است. در حالی که روح کلیو مدی را در این تحقیقات تعقیب می کند، زندگی دو زن به هم گره می خورد.

برای این مینی سریال که از کتاب لورا لیپمن اقتباس خواهد شد، آلما هارل کارگردان پسر عزیز (Honey Boy) روی جایگاه کارگردانی می نشیند. ژان مارک والی تهیه کننده سریال های چیزهای تیز (Sharp Objects) و دروغ های کوچک بزرگ (Big Little Lies) در تولید این مینی سریال مشارکت می کند.

منبع: 30 نما

منبع: همشهری آنلاین

به "توقف فیلمبرداری یک سریال تلویزیونی در پی تهدید بازیگران سریال با اسلحه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف فیلمبرداری یک سریال تلویزیونی در پی تهدید بازیگران سریال با اسلحه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید