حمایت پیشکسوتان استقلال از طرفداران، میزان باید رای مردم باشد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، سید کاظم اولیایی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به تجمع مسالمت آمیز هوادارن استقلال مقابل مجلس و مطالبه گری از نمایندگان مردم در خانه ملت گفت: خوشحالم از این فرهنگ هواداری ما اینقدر به بلوغ رسیده که طرفداران می توانند با تجمعات مدنی و مسالمت آمیز اینچنین مطالبه گری نمایند. حالا که مطالبه گری طرفداران از وزارت ورزش بی پاسخ ماند، آنها به خود حق دادند اعتراض خود را به نزد نمایندگان شان در خانه ملت بردند.

حمایت پیشکسوتان استقلال از طرفداران، میزان باید رای مردم باشد

وی افزود: طرفداران و پیشکسوتان استقلال حق دارند نگران شرایط تیم شان باشند. مگر می گردد در آستانه آغاز لیگ تیم اینطور کانون بحران باشد، مدیر و سرمربی نداشته باشد و متولی اصلی این تیم که وزارت ورزش باشد مسئول مستقیم شرایط این تیم است.

اولیایی بیان داشت: وقتی وزارت ورزش به خواسته های طرفداران استقلال اعتنا نمی کند، طرفداران عرصه اعتراض خود را به مجلس می کشند. من شخصا و همچنین همه پیشکسوتان از این حرکت و تجمع مسالمت آمیز و درخواست مدنی حمایت نموده و پشت طرفداران ایستاده ایم.

مدیرعامل پیشین استقلال گفت: یکی از گهر بارترین فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی که باید چراغ راه ما باشد، این بود که میزان رای مردم است. اما امروز می بینیم که در خصوص استقلال میزان رای مردم نیست. رای مردم را امروز خود مردم در خیابان و مقابل مجلس فریاد کشیدند و صدای آنها آنقدر بلند بود که قابل نشنیدن نباشد. مگر آن که نخواهند این صدا را بشنوند.

وی در ادامه گفت: امروز و همزمان با تجمع مردم مقابل مجلس، شرکت پیشکسوتان استقلال یک جلسه فوری با حضور بسیاری از پیشکسوتان برگزار کرد و تصمیماتی اتخاذ کرد که نتیجه آن طی صورتجلسه ای به مسئولان ذیصلاح اعلام شد.

اولیایی گفت: پیشکسوتان استقلال تصمیم گرفتند خیلی سریع از بین خودشان کمیته فنی با حضور 15 پیشکسوت تشکیل دهند و هیات مدیره بهتر است به این کمیته فنی ماموریت انتخاب سرمربی و بازیکنان مورد احتیاج را محول نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حمایت پیشکسوتان استقلال از طرفداران، میزان باید رای مردم باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت پیشکسوتان استقلال از طرفداران، میزان باید رای مردم باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید