پرسپولیس برای سه بازی آخر باید این کار را انجام دهد! ، داور دربی هیچ مسئله ای نداشت و استقلال با وقت اضافه بیشتر هم برنده نمی شد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، امیر اصلانیان، مهاجم اسبق پرسپولیس بعد از رسیدن پرسپولیس به صدر، نسخه جدیدی را برای باقی ماندن تیم قرمزپوش مرکز در صدر و ادامه این راه تا قهرمانی می پیچد.

پرسپولیس برای سه بازی آخر باید این کار را انجام دهد! ، داور دربی هیچ مسئله ای نداشت و استقلال با وقت اضافه بیشتر هم برنده نمی شد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه آنلاین، پرسپولیس این هفته پیروز به پیروزی در یکی از مهم ترین دربی های چند سال اخیر شد و با توجه به توقف سپاهان صدر جدول را تصاحب کرد. شاگردان یحیی گل محمدی پس از شکست مقاب سپاهان در ورزشگاه آزادی روند بسیار خوبی داشته اند و و حالا در فاصله سه هفته مانده تا پایان فصل شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.

سرخپوشان همچنین در جام حذفی هم حضور دارند و هفته آینده باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف گل گهر بروند که پس از جدایی امیر قلعه نویی شرایط چندان خوبی نداشته و نتایج مناسبی کسب نکرده است. پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل گل گهر شانس خود را برای فتح یک دوگانه داخلی حفظ خواهد کرد و حتی ممکن است در جام حذفی هم دوباره به مصاف استقلال برود.

امیرحسین اصلانیان، مهاجم سال های نه چندان دور پرسپولیس در خصوص برد ارزشمند این تیم در دربی و دیدار با گل گهر صحبت کرده که در ادامه می خوانید:

*در رابطه با تغییر معادلات قهرمانی بعد از نتیجه ای که در دربی و بازی سپاهان مقابل ملوان رقم خورد چه تحلیلی دارید؟

در دربی بازی خوب و حساب شده ای را از پرسپولیس دیدیم. بازی که خیلی زیبا نبود اما مهم این بود که پرسپولیس برنده شود و سه امتیاز را بگیرد و برنده باشد که خوشبختانه به این مهم رسید. چون مساوی دربی فقط به سود سپاهان بود از این رو پرسپولیس کار خودش را به بهترین نحو ممکن انجام داد تا با نتیجه ای که در بازی سپاهان مقابل ملوان رقم خورد، پرسپولیس دوباره به صدر برسد و حالا همه چیز به نتایج خودش در سه بازی آینده اش بستگی داشته باشد.

*رمز و راز برنده شدن پرسپولیس در دربی 100 چه بود؟

استقلال بدترین بازی فصل خودش را در دربی برگشت انجام داد و به نظرم هیچ طرح و برنامه مشخصی برای حمله کردن نداشت و بازیکنانش هم سردرگم بودند تا در دربی که کم موقعیت بود پرسپولیس برنده شود و یحیی که در 10 دربی اخیرش باختی نداشته عملاً در دربی بهتر عمل کند و در تقابل اندیشه ها و تاکتیک ها مقابل ساپینتو برنده شود.

*در رابطه با عملکرد مهاجمان پرسپولیس در دربی 100 چه صحبتی دارید؟

در نیمه اول کار خاصی را از مهاجمان پرسپولیس ندیدم اما در نیمه دوم با تغییراتی که سرمربی پرسپولیس در تیمش لحاظ کرد، عیسی در یک صحنه عالی عمل کرد و با فریب مدافع مستقیمش با بیرون پای راستش سر توپ بزند و بعد از آن هم با ضربه ای خوب توپ را درون دروازه رقیب قرار دهد تا مرد پیروز میدان باشد. مهاجمی که وقتی از یک فرصتش گل می سازد حتماً مهاجم خوبی است و در کارش پیروز عمل کرده.

*برای سه بازی حساس به جای مانده پرسپولیس در لیگ چگونه فکر می کنید؟

من فکر می کنم جنگ قهرمانی تا هفته آخر ادامه خواهد داشت و پرسپولیس باید در تمام بازی هایش برنده باشد تا به چیزی که مد نظرش است دست یابد. در این بین وقتی بازی ها این قدر حساس شده که سپاهان مقابل خیل هوادارانش امتیاز از دست می دهد، به نظرم پرسپولیس باید در هر بازی اش زود به گل برسد و در نهایت تا دقیقه 30 گل اولش را به حریف بزند تا فشار روانی از روی تیم برداشته شود و در دو سوم به جای مانده زمان بازی در پی زدن گل های بعدی و در پایان اداره بازی باشد. با بازی به بازی پیش رفتن و به کار بردن این فرمول تا هفته پایانی حتماً پرسپولیس باید پیش برود تا به قهرمانی برسد.

*در رابطه با بازی پرسپولیس مقابل گل گهر در جام حذفی چه صحبتی دارید؟

بازی در روز کاری است و ای کاش بازی در روز تعطیل برگزار می شد تا همه هواداران پرسپولیس بتوانند در ورزشگاه آزادی حضور داشته باشند و الان وقت حمایت است و با همان شوری که هواداران در دربی حاضر شدند باید در مقابل گل گهر و سایر بازی های پرسپولیس در ورزشگاه حاضر شوند و از تیم محبوبشان حمایت کنند. چون در مقطع فعلی پرسپولیس بیشتر از هر چیزی به حمایت هوادارانش برای پیروزی و ان شاءالله رسیدن به قهرمانی نیاز دارد. پرسپولیس به لحاظ روحی روانی بالاست و با همان روش بازی دربی و آنالیز قوی مانند بازی دربی حتماً پرسپولیس می تواند از سد گل گهر بگذرد.

برگ برنده پرسپولیس در دربی 100 چه بود؟

آنالیز قوی و استفاده از موقعیت و تعویض های خوب و اداره کردن بازی تا پایان دربی، خصوصاً بعد از به گل رسیدن پرسپولیس رمز پیروزی پرسپولیس بود تا یحیی با بستن کناره ها در روزی که استقلال هیچ برنامه ای برای قهرمانی نداشت به پیروزی با ارزشی برسد.

در جام حذفی هم احتمال رویارویی پرسپولیس و استقلال وجود دارد در این رابطه چه صحبتی دارید؟

آن دیدار یک بازی دیگر است و شرایط متفاوتی برای دو تیم وجود دارد. از این رو باید صبر کرد تا تفکرات دو مربی را در آن دیدار مشاهده کنیم.

*به نظرتان داوری بازی دربی مشکل داشت چه بسا که بعضی از بازیکنان و کادر رقیب اعتقاد داشتند که باید وقت های بیشتری برای وقت های تلف شده محاسبه می شد؟

داوری هیچ مسئله ای نداشت و به نظرم اگر داور 5 دقیقه هم بیشتر وقت تلف شده می گرفت استقلال برنده نمی شد چون طرح و برنامه ای نداشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "پرسپولیس برای سه بازی آخر باید این کار را انجام دهد! ، داور دربی هیچ مسئله ای نداشت و استقلال با وقت اضافه بیشتر هم برنده نمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس برای سه بازی آخر باید این کار را انجام دهد! ، داور دربی هیچ مسئله ای نداشت و استقلال با وقت اضافه بیشتر هم برنده نمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید