خبرنگاران مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شدند

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری این استان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس تعطیل شدند.

خبرنگاران مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شدند

کبری اخلاقی نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ ساعت زنانه گفت: این اقدام برای تأمین بیش از پیش سلامت بچه ها و نوجوانان عضو مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد و مربیان آنها صورت گرفته است.

وی اضافه نمود: کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد 18 مرکز فرهنگی، هنری دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: 11 مورد از این تعداد مرکز ثابت، پنج مورد سیار و 2 مورد نیز پستی است.

اخلاقی نیا بیان کرد: چهار جلسه پایانی سال 1398 کلاس های کانون زبان ایران وابسته به کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد که به دلیل بیماری کرونا ویروس تعطیل شده بودند، به صورت ویدئویی ضبط و بر روی سایت این آکادمی بارگذاری شده است.

وی ابراز داشت: زبان آموزان رده های سنی بچه ها، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کهگیلویه و بویراحمد می توانند با مراجعه به سایت کانون زبان ایران از محتوای آموزشی این ویدئوها بهره مند شده و از آموزش عقب نمانند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید