کاهش استقبال از کلاس های تابستانی اوقات فراغت آستارا به دلیل شیوع کرونا

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، خبرنگاران/گیلان رئیس اداره ورزش و جوانان بندر مرزی آستارا گفت: استقبال بچه ها و نوجوانان این شهرستان برای حضور در کلاس های تابستانی طرح اوقات فراغت به دلیل ترس از خطرات ناشی از ابتلا به بیماری کرونا کاهش یافته است.

کاهش استقبال از کلاس های تابستانی اوقات فراغت آستارا به دلیل شیوع کرونا

وحید خاصی پور در گفت و گو با وبلاگ ساعت زنانه اظهار کرد: تبلیغات جهت برگزاری کلاس های اوقات فراغت تابستان در رشته های مختلف ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی از اوایل خرداد ماه امسال شروع شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر 1500 کودک و نوجوان دختر و پسر برای آموزش رشته هایی همچون فوتبال، شنا، والیبال، بسکتبال، ورزش های رزمی، کاراته، تکواندو، ژیمناستیک و سایر رشته ها ثبت نام نموده اند، ادامه داد: از این تعداد حدود 1000 کودک و نوجوانان پسر، حضور در پنج مدرسه فوتبال را برگزیده اند.

وی با اشاره به اینکه کلیه باشگاه های ورزشی پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت ورزش و جوانان و ستاد ملی مبارزه با کرونا رعایت نموده اند، اضافه کرد: حضور ورزشکاران در تابستان های سال های گذشته بین 3هزار نفر تا 5 هزار نفر متغیر بوده است.

خاصی پور در بخش دیگر سخنان خود با تأکید بر اینکه هم اکنون 37 رشته ورزشی در زیر مجموعه اداره ورزش و جوانان آستارا فعال است، گفت: علاوه بر این هیأت ها، بالغ بر 47 باشگاه فرهنگی ورزشی و 6 سازمان مردم نهاد نیز با اخذ مجوز رسمی در این شهرستان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه سازمان های مردم نهاد به عنوان بازوان توانمند اداره ورزش و جوانان گام های بزرگی را در برگزاری برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرهای آستارا و لوندویل و روستاهای تابعه برداشته اند، توضیح داد: از تعداد باشگاه های ورزشی، 7 باشگاه در رشته آمادگی جسمانی، ایروبیک، یوگا، پلاتیس، اسکیت، ژیمناستیک و فیتنس اختصاصی بانوان فعالیت دارند که برای ترویج فرهنگ ورزش در میان بانوان بسیار تأثیرگذار هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا در بخش پایانی سخنان خود به اخذ مجوز دو باشگاه در سال 1398 اشاره نمود و اضافه کرد: این دو باشگاه در رشته ایروبیک و آمادگی جسمانی بانوان و بدنسازی و پرورش اندام مردان فعالیت خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کاهش استقبال از کلاس های تابستانی اوقات فراغت آستارا به دلیل شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش استقبال از کلاس های تابستانی اوقات فراغت آستارا به دلیل شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید