خبر خوش برای شهروندان تهرانی ، بخشودگی عوارض نوسازی از سال 1348 تا به امروز ؛ شرایط را بخوانید

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، مدیر کل تشخیص و وصول عایدی شهرداری تهران،از بخشودگی تمامی جرایم عدم پرداخت عوارض شهروندان از سال 1348 تا کنون طبق شرایطی خاص اطلاع داد.

خبر خوش برای شهروندان تهرانی ، بخشودگی عوارض نوسازی از سال 1348 تا به امروز ؛ شرایط را بخوانید

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، علی خوشنود با اعلام این خبر در آیین رونمایی و تحویل قبوض عوارض نوسازی به منطقه ها و نواحی شهرداری تهران که با حضور جعفر شربیانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه 22، رضا پوریانفر شهردار منطقه 21 و همکاران اداره کل عایدی شهرداری تهران برگزار گردید گفت: ما می توانیم در اداره کل عایدی شهرداری با کوشش خودمان عایدیهای پایدار شهرداری تهران را 35 تا 40 درصد نسبت به کل عایدی شهرداری تهران افزایش دهیم.

او با اشاره به افزایش عایدی شهرداری تهران نسبت به سال گذشته اضافه کرد: ما پیروز شدیم 220 درصد افزایش عایدی معادل 10 هزار میلیارد تومان وصولی عایدیهای پایدار، خارج از بدنه شهرداری تهران داشته باشیم.

مدیر کل تشخیص و وصول عایدی شهرداری تهران با تاکید بر تحول اساسی در حوزه عایدیی شهرداری تهران اظهار کر: سال گذشته 1970 میلیارد تومان وصولی از محل توزیع قبوض داشتیم که این رقم بسیار کمی است، اما امسال با این اقدام انتظار ما رقم 8 هزار میلیارد تومان است.

او با اشاره به تخفیف شهرداری تهران برای شهروندان از محل توزیع قبوض گفت: چنانچه شهروندان عوارض نوسازی را پرداخت نمایند، تمامی جرایم آنان از سال 1348 تا به امروز بخگردده می گردد.ما یک تکلیف شرعی در توزیع قبوض داریم که این قبوض به موقع به دست شهروندان برسد و نیز پاداش و حق الزحمه همکاران، در اسرع وقت پرداخت گردد؛ بعلاوه هدایا و جوایز ویژه ای در قالب قرعه کشی به شهروندان اهداء می گردد.

مدیرکل تشخیص و وصول عایدی شهرداری تهران توضیح داد: از روز توزیع قبوض تا انتها اسفند ماه امسال به شهروندانی که عوارض و بهای خدمات پسماند خود را به موقع پرداخت نمایند، جوایز نفیسی اهداء می گردد.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، خوشنود گفت: افیش های عوارض به منطقه ها 22 ،21 و 16 تحویل داده شده و این فرآیند ادامه داشته و تا روز دوشنبه 8 اسفند ماه، تمامی قبوض به دست همکاران خواهد رسید.

وی در ادامه سخنان خود اعلام کرد: کوشش داریم درسال آینده نیز توزیع قبوض از اردیبهشت ماه 1402 شروع و از خرداد ماه،شهروندان عوارض خود را به صورت پیامکی انجام دهند.

منبع: همشهری آنلاین

به "خبر خوش برای شهروندان تهرانی ، بخشودگی عوارض نوسازی از سال 1348 تا به امروز ؛ شرایط را بخوانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای شهروندان تهرانی ، بخشودگی عوارض نوسازی از سال 1348 تا به امروز ؛ شرایط را بخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید