در هیات کشتی مازندران چه می گذرد؟، میرعمادیان: صدور رضایت نامه استقلالی ها دست ما نیست!

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، مدیر تیم های مازندران در هیات کشتی این استان، می گوید، کادر فنی تیم قائمشهر باید درخصوص صدور رضایتنامه محمدرمضان پور و سینا غلامی تصمیم گیری کند و ما هیچ نقشی در این موضوع نداریم!

در هیات کشتی مازندران چه می گذرد؟، میرعمادیان: صدور رضایت نامه استقلالی ها دست ما نیست!

مصطفی میرعمادیان در مصاحبه با وبلاگ ساعت زنانه، درباره علت اقدام هیات کشتی مازندران در ندادن رضایتنامه 2 کشتی گیر تیم استقلال برای حضور در لیگ کشتی آزاد، اظهار کرد: تیم هیات کشتی قائمشهر دوست دارد از تمام سرمایه های کشتی شهرش در لیگ استفاده کند. بعد از منحل شدن تیم دریاچه ارومیه که این دو کشتی گیر را در اختیار داشتند، کادر فنی تیم هیات کشتی قائمشهر به رمضان پور و غلامی پیشنهاد داد برای آن ها در لیگ کشتی بگیرند اما آن ها با استقلال قرارداد بستند و حاضر نشدند به عضویت تیم شهرشان دربیایند.

مدیر تیم های لیگ در هیات کشتی مازندران که خودش مربی تیم بازار عظیم است، در پاسخ به این سوال که بر اساس تصمیم سازمان لیگ تمامی کشتی گیران و اعضای کادر فنی دریاچه ارومیه با منحل شدن این تیم به استقلال پیوستند و پیشنهاد تیم قائمشهر در چنین شرایطی بر خلاف قانون بوده است، گفت: برای هیات کشتی مازندران هیچ فرقی نمی کند کشتی گیران این استان در کدام تیم های لیگ کشتی بگیرند، کما اینکه به کشتی گیران دیگر مازندران مثل امیرمحمد یزدانی، عباس فروتن، حاج آقانیا و ... که نامشان هم عظیمتر از رمضان پور و غلامی است رضایتنامه دادیم تا برای استقلال کشتی بگیرند و یا کشتی گیران زیادی از این استان به عضویت تیم بازار عظیم درآمدند. اگر رمضان پور و غلامی از شهرهای دیگر استان به غیر از قائمشهر بودند این همه حاشیه درست نمی شد و کادر فنی قائمشهر تا این میزان مخالف حضورشان در تیم دیگری نمی شد!

وی گفت: قانون فدراسیون کشتی می گوید هر استانی که در لیگ تیم می دهد، کشتی گیران آن استان موظف هستند با 15 یا 20 درصد کمتر از پیشنهاد دیگر تیم ها برای تیم استان خودشان در لیگ کشتی بگیرند اما اگر مورد احتیاج تیم استان شان نبودند می توانند به عضویت تیم های دیگر دربیایند.

میرعمادیان در پاسخ به این سوال که چرا با این اوصاف و علی رغم صدور رضایتنامه سینا غلامی از سوی هیات کشتی قائمشهر، رییس هیات کشتی مازندران رضایتنامه وی را برای حضور در تیم استقلال صادر نمی کند، گفت: رییس هیات کشتی قائمشهر بدون هماهنگی با کادر فنی تیم قائمشهر و با نظر شخصی اش برای سینا غلامی رضایتنامه صادر نموده است. کما اینکه کادر فنی تیم قائمشهر می گوید صدور این رضایتنامه بدون هماهنگی ما بوده است. به همین دلیل این رضایتنامه از نظر ما قانونی نیست . هیات کشتی قائمشهر می خواهد توپ را به زمین هیات کشتی استان بیندازد. این دو کشتی گیر باید بروند با کادر فنی تیم قائمشهر بنشینند و مشکلشان را حل نمایند. آن ها هم اگر این دو کشتی گیر را می خواهند با آن ها قرارداد ببندند، اگر هم نمی خواهند رضایتنامه شان را بدهند.

وی در انتها گفت: هیات کشتی مازندران هیچ نقشی در این موضوع ندارد و تا زمانیکه رضایتنامه این دو کشتی گیر با هماهنگی کادر فنی قائمشهر صادر نشود، نمی توانیم برای آن ها رضایتنامه صادر کنیم. ما هم باید جوابگوی مردم قائمشهر و پیشکسوتان کشتی این شهر باشیم و اگر بخواهیم به خواست آن ها توجه نکنیم تحت فشار قرار می گیریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "در هیات کشتی مازندران چه می گذرد؟، میرعمادیان: صدور رضایت نامه استقلالی ها دست ما نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در هیات کشتی مازندران چه می گذرد؟، میرعمادیان: صدور رضایت نامه استقلالی ها دست ما نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید