دستگیری فروشنده چک های جعلی و سرقتی

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، تهران (پانا) - ماموران پیس آگاهی دو متهم را که با فروش چک های جعلی و مسروقه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان نموده بودند، دستگیر کردند.

دستگیری فروشنده چک های جعلی و سرقتی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس، در تاریخ بیست و هشتم تیرماه سال جاری پرونده ای با موضوع سرقت اسناد، مدارک و دسته چک از داخل گاو صندوق دفتر مشاور املاک از سوی دادسرا به پلیس آگاهی تهران عظیم ارجاع شد که درپی آن تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران عظیم رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و در نخستین گام با انجام اقدامات و تحقیقات میدانی پیروز به کشف سرنخ هایی از سارقان شدند.

همچنین در جریان رسیدگی به پرونده، ماموران آگاه شدند که در تاریخ چهارم مرداد ماه یکی از چک های مسروقه توسط فردی با هویت معلوم به بانک ارائه شده است که به همین دلیل این فرد با هماهنگی قضایی به پلیس آگاهی دعوت شد و گفت که چک را از فردی به هویت نیما دریافت نموده است. همزمان با رسیدگی به این موضوع معین شد که افراد دیگری نیز با چک های مسروقه به بانک مراجعه نموده اند.

در نهایت با جمع بندی سرنخ های به دست آمده کارآگاهان پیروز شدند مخفیگاه نیما را شناسایی نموده و پس از اخذ مجوز قضایی او را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل نمایند. همچنین در بازرسی از مخفیگاه او 25 فقره چک سفید امضا نیز کشف و ضبط شد.

با انتقال نیما به پلیس آگاهی، او تحت بازپرسی قرار گرفته و خاتمه به جرم اعتراف کرد و گفت: با همدستی فردی دیگر به نام سیامک حدود سه سال است که چک های مسروقه و جعلی را به فروش می رساند. با شناسایی مخفیگاه همدست متهم در اسلامشهر، تیمی از کارآگاهی با اخذ نیابت قضایی به مخفیگاه او نیز اعزام شده و این فرد را هم دستگیر کردند. همچنین در آنالیز محل اختفای او بیش از 20 فقره چک سفید امضای دیگر هم کشف و ضبط شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر گفت که تا کنون 22 تن از مالباختگان شناسایی شده اند اما با توجه به گستردگی جرم هر دو متهم با دستور قضایی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران عظیم قرار دارند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "دستگیری فروشنده چک های جعلی و سرقتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری فروشنده چک های جعلی و سرقتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید