دنباله Star Wars Jedi سال آینده عرضه می گردد؛ احتمالا فقط برای نسل نو

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، طبق نوترین گزارش های منتشر شده، دنباله مورد انتظار بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در سال 2023 برای پلتفرم های نسل نو منتشر خواهد شد.

دنباله Star Wars Jedi سال آینده عرضه می گردد؛ احتمالا فقط برای نسل نو

جف گراب، خبرنگار مشهور صنعت بازی هایی ویدیویی، به تازگی بیان نموده است:

به گفته گراب، تصمیم برای تمرکز صرف روی توسعه بازی برای سیستم های نسل تازه مزایایی دارد زیرا استودیو احتیاج نیست نگران مسائل و هزینه های مختلف جهت پورت بازی روی سیستم های مختلف باشد و از طرفی در سال 2023 بسیاری در پی خرید کنسول های نسل تازه و تجربه بازی های متفاوت هستند.

الکترونیک آرتز در ژانویه به طور رسمی ساخت دنباله ی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به همراه دو پروژه در حال ساخت تازه از سری جنگ ستارگان در استودیوی ریسپاون را تایید کرد. این دنباله قرار بود در سال 2022 عرضه گردد اما به نظر می رسد که خبری از این اتفاق نخواهد بود. از طرفی گفته شده که کمپانی سازنده نام Fallen Order را از این بازی حذف خواهد نمود. ریسپاون بعلاوه در حال کار روی یک بازی تیراندازی اول شخص بر اساس جنگ ستارگان است که ساخت آن به وسیله عضو سابق کمپانی لوکاس آرتز و یکی از خالقان سری مدال افتخار با نام پیتر هیرشمن رهبری می گردد.

سومین اثر ریسپاون از این مجموعه یک بازی استراتژیک خواهد بود که با همکاری سازندگان XCOM و Civilization در استودیوی تازه تاسیس Bit Reactor ساخته خواهد شد. همانطور که می دانید سال گذشته قرارداد انحصاری کمپانی Lucasfilm با الکترونیک آرتز به خاتمه رسید و حال کمپانی های دیگر در پی ساخت بازی های مختلف از سری جنگ ستارگان هستند. علاوه بر بازی های استودیوی ریسپاون، یوبی سافت در حال ساخت اثری دنیا باز از این سری است و کوانتیک دریم به عنوان سازنده بازی هایی نظیر دیترویت و هوی رین، اخیرا Star Wars Eclipse را معرفی نموده است.

البته الکترونیک آرتز قبلا گفته بود که قرارداد انحصاری استفاده از آی پی جنگ ستارگان که در سال 2013 امضا شده، به مدت 10 سال ادامه خواهد داشت و مدیر ارتباطات آن در سال گذشته ادعا کرد که این توافق هنوز برقرار است. این نشان می دهد که بازی هایی که در یوبی سافت و کوانتیک دریم در دست ساخت هستند، قبل از سال 2023 منتشر نخواهند شد.

لازم به ذکر است که نسخه تازه Star Wars Jedi تنها اثری از الکترونیک آرتز نخواهد بود که برای کنسول های نسل تازه برنامه ریزی شده بلکه نسخه تازه نید فور اسپید، Dragon Age و بازسازی Dead Space نیز همین فرایند را پیش خواهند گرفت.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "دنباله Star Wars Jedi سال آینده عرضه می گردد؛ احتمالا فقط برای نسل نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنباله Star Wars Jedi سال آینده عرضه می گردد؛ احتمالا فقط برای نسل نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید