رئیس جمهور چین در نشست های گروه 20 و اوپک حضور پیدا می نماید

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، وزارت امور خارجه چین بیان کرد شی جین پینگ برای شرکت در نشست های گروه 20 و اوپک به اندونزی و تایلند سفر خواهد نمود.

رئیس جمهور چین در نشست های گروه 20 و اوپک حضور پیدا می نماید

وزارت امور خارجه چین اعلام نمود که شی جین پینگ رئیس جمهور این کشور به منظور شرکت در هفدهمین نشست گروه 20 به بالی اندونزی و به منظور شرکت در بیست ونهمین نشست اوپک به تایلند سفر خواهد نمود.

به گزارش شینهوا، هووا چویینگ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین اعلام نمود: شی جین پینگ طی روز های 14 تا 17 نوامبر بنا به دعوت جوکو ویدودو، رئیس جمهور اندونزی و به منظور شرکت در هفدهمین نشست گروه 20 به بالی اندونزی سفر خواهد نمود.

بعلاوه قرار است شی جین پینگ طی روز های 17 تا 19 نوامبر و بنا به دعوت پرایات چان او چا نخست وزیر تایلند و به منظور شرکت در بیست ونهمین نشست رهبران مالی سازمان اوپک به تایلند برود.

براساس این گزارش، در حاشیه نشست سران گروه 20، شی جین پینگ قرار است با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، مکی سال رئیس جمهور سنگال و آلبرتو فرناندز رئیس جمهور آرژانتین دیدار کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین بعلاوه گفت که در صورتی که درخواست های دیگری برای دیدار با رئیس جمهور چین در حاشیه اجلاس سران گروه 20 باشد نیز آنالیز خواهد شد.

وبلاگ ساعت زنانه بین الملل بین الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رئیس جمهور چین در نشست های گروه 20 و اوپک حضور پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور چین در نشست های گروه 20 و اوپک حضور پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید