راه اندازی دوره دکتری مطالعات زنان و خانواده در دانشگاه شهید بهشتی

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، برای اولین بار دوره دکتری رشته مطالعات زنان و خانواده در دانشگاه شهید بهشتی راه اندازی شد.

راه اندازی دوره دکتری مطالعات زنان و خانواده در دانشگاه شهید بهشتی

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، دکتر محمد اسحاقی در مراسم افتتاح دوره دکتری رشته مطالعات زنان و خانواده در دانشگاه شهید بهشتی گفت: این رشته برای اولین بار در کشور در پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی دایر می گردد و این دانشگاه این افتخار را دارد که در این حرکت علمی یک وظیفه ملی را ایفا کند.

وی در ادامه با اشاره به مراحل طی شده برای اخذ مجوزهای مورد احتیاج، تاکید نمود: دایر نمودن این رشته به اسم یک دستاورد در بحث خانواده، در کنار توسعه مرزهای دانش، در حوزه کاربردی و توسعه ای بسیار مهم است. راه اندازی این رشته فرصت مناسبی برای تدوین و فراوری متون آموزشی است و درس گفتارهای این رشته با هدف مرجعیت علمی با همکاری بین شورای تحول و انتشارات سمت مدون می گردد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به برنامه ملی مطالعات خانواده در کشور اظهار کرد: این برنامه می تواند مبنای خوبی برای ارتباط بین دانشگاه و پژوهشکده با جامعه هدف باشد. پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی می تواند مرجعی برای ساماندهی پژوهش های حوزه خانواده باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر اسحاقی با تاکید بر توسعه توجه به رشته های میان رشته ای و تحولی که این رشته ها ایجاد می نمایند، بر تشکیل هیات های اندیشه ورز میان رشته ای در دانشگاه های مهم کشور تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "راه اندازی دوره دکتری مطالعات زنان و خانواده در دانشگاه شهید بهشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی دوره دکتری مطالعات زنان و خانواده در دانشگاه شهید بهشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید