بکارگیری دانش فنی بروز دانشگاهی در محیط زیست چهارمحال و بختیاری

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، به منظور دسترسی و به کارگیری دانش فنی و فنآوری به روز در اجرای طرح های پژوهشی مطالعاتی محیط زیست چهارمحال و بختیاری، تفاهم نامه همکاری بین بخشی منعقد شد.

بکارگیری دانش فنی بروز دانشگاهی در محیط زیست چهارمحال و بختیاری

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری در نشست مشورتی برای ارتقاء سطح همکاری های حفاظت محیط زیست و دانشگاه آزاد اسلامی اضافه نمود: انعقاد تفاهم نامه همکاری برای تقویت دسترسی و به کارگیری دانش فنی و فنآوری روزآمد در اجرای طرح های پژوهشی، آموزشی و مطالعاتی و توسعه ای، کاربردی و مشاوره ای حفاظت محیط زیست استان لازم است.

یوسف پور گفت: انجام طرح های تحقیقاتی و توسعه فنآوری، ایجاد زمینه برای بهره گیری از تجهیزات پژوهشی، برگزاری نشست، دوره و کارگاه آموزشی، حمایت از انتها نامه های تحصیلی، ایجاد زمینه برای انتقال تجربیات و تبادل دانش و اطلاعات، ترجمه و تالیف کتب و انتشار نشریات و ... بعضی از مواد این تفاهم نامه به شمار می رود.

وی همکاری های مشترک را در پربارتر کردن وظایف و مسئولیت های هر دو بخش بسیار تاثیر گذار دانست و بر استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های دانشگاه، در دسترسی به اهداف پژوهشی در این حوزه و حرکت به سمت انجام پژوهش های کاربردی و توسعه ای تاکید نمود.

بیشتر بخوانید

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد نیز با تأکید بر افزایش ارتباط دوسویه دانشگاه با محیط زیست، افزایش این ارتباط را در غنا و کاربردی شدن علوم، موثر ارزیابی کرد و گفت: انعقاد تفاهم نامه افزایش سطح همکاری ها و شناسایی و تعریف احتیاج های پژوهشی و فناوری در حوزه محیط زیست استان، بستر مناسبی برای همکاری این دو مجموعه خواهد بود.

وبلاگ ساعت زنانه چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بکارگیری دانش فنی بروز دانشگاهی در محیط زیست چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بکارگیری دانش فنی بروز دانشگاهی در محیط زیست چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید