رشد سهام سینماهای آمریکا با خبر کشف دومین واکسن کرونا

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، تهران (پانا)- سهام مجموعه سینماهای زنجیره ای مطرح آمریکا همزمان با اعلام خبر کشف واکسن کرونای شرکت مدرنا با رشد چشمگیری همراه شده است.

رشد سهام سینماهای آمریکا با خبر کشف دومین واکسن کرونا

به گزارش ایسنا، پس از اعلام خبر شرکت آمریکایی مدرنا درباره نتایج فاز سوم واکسن کرونا که گفته می گردد با به وجود آوردن ایمنی 94.5 درصدی همراه است، ایجاد امیدواری نسبت به بهبود شرایط سینماها موجب رشد سهام سینماهای زنجیره ای آمریکا چون AMC و Cinemark شده است.

سینماهای آمریکا از زمان شروع شیوع ویروس کرونا در این کشور با چالش های فراوانی روبه رو بوده و هنوز سینماهای نیویورک و لس آنجلس بازگشایی نشده اند.

بسیاری از فیلم های مهم سال نیز ترجیح داده اند در این شرایط اکران عمومی نشوند و بعضی دیگر از سامانه های نمایش آنلاین چون نتفلیکس و آمازون را برای اکران انتخاب نموده اند.

از سوی دیگر با خبر کشف واکسن دو کمپانی فایزر و مدرنا، سهام سامانه های نمایش آنلاین که در دوران کرونا رشد چند صددرصدی را تجربه نموده بودند، همزمان با ایجاد امیدواری نسبت به بازگشت سالن های سینما به شرایط عادی، نزول پیدا نموده است.

شرکت مدرنا اعلام نموده تا سرانجام سال 20 میلیون دُز واکسن و در سال آینده میلادی بین 500 میلیون تا یک میلیارد دُز واکسن کووید-19 فراوری خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "رشد سهام سینماهای آمریکا با خبر کشف دومین واکسن کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد سهام سینماهای آمریکا با خبر کشف دومین واکسن کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید