سرخابی ها به داور اعتراض نکنند، فوتبال بدون تماشاگر روح ندارد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، ادموند اختر در مصاحبه با خبرنگاران و در مورد پیروزی یک بر صفر استقلال برابر نفت آبادان گفت: استقلال دیروز به یک برد خوب دست پیدا کرد تا با گرفتن سه امتیاز این ملاقات فاصله 6 امتیازی خود را با پرسپولیس نگه داشته و حاشیه امنیت خوبی برای ملاقاتهای بعدی اش داشته باشد.

سرخابی ها به داور اعتراض نکنند، فوتبال بدون تماشاگر روح ندارد

وی اضافه نمود: این روزها همه چیز دست خود استقلال است. می تواند پیروزی هایش را ادامه دهد و به قهرمانی برسد و می تواند اجازه دهد رقیب به او نزدیک گردد. آبی ها 22 هفته است که نباخته اند و این توانسته از لحاظ روحی و روانی، بازیکنان این تیم را در شرایط ایده آل قرار دهد.

ادموند اختر گفت: هفته تا سرانجام لیگ به جای مانده است و این استقلال است که می تواند در این مدت امتیازات لازم را جمع نموده و جام را بالای سر ببرد.

مهاجم پیشین استقلال در خصوص عملکرد رافائل سیلوا مدافع تازه آبی پوشان گفت: سیلوا با اینکه اولین بازی اش بود اما خوب ظاهر شد. بازیکنان خارجی که به ایران می آیند باید یک سر و گردن از ایرانی ها بالاتر باشند. رافائل تمام توپ های اول را زد. خونسرد بود و نشان داد هر چه با بازیکنان هماهنگ تر گردد بهتر هم خواهد شد.

ادموند اختر توضیح داد: استقلال در تیمش تک ستاره ندارد اما همه بازیکنان این تیم مقابل نفت ستاره بودند. سه امتیاز حساس را کسب کردند. درست است که زیبا بازی نمی نمایند اما بردها را از آن خود می نمایند و این برترین کاری است که آبی پوشان در این فصل انجام داده اند.

وی در خصوص دربی 98 که پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد گفت: ملاقات سنتی استقلال و پرسپولیس ربطی به جدول و بازی های پیش دربی ندارد. هر تیمی که بهتر بازی کند و شرایط روحی و روانی بهتری داشته باشد به راحتی می تواند برنده باشد. درست است که استقلال در صدر جدول قرار گرفته است و فاصله خوبی هم با تیم دوم کسب نموده اما این بازی حساسیت ها و استرس های خاص خودش را دارد. تیمی پیروز است که بتواند با آرامش کارش را انجام دهد.

ادموند اختر اظهار داشت: من بارها مقابل پرسپولیس بازی نموده ام. تمرکز، راز مورد تیم است. وقتی که تمرکز داشتی پاس هایت اشتباه نخواهد بود. بی علت خطا نمی کنید و وارد مسائل حاشیه ای نمی شوید. دو تیم باید بازی زیبایی از خود ارائه دهند تا بتوانند طرفداران خود را راضی نمایند.

وی گفت: پیش بینی این بازی سخت است. پرسپولیس چیزی برای از دست دادن ندارد و می خواهد پیروز این میدان باشد تا امیدش به قهرمانی بیشتر گردد. استقلال هم در پی این است که فاصله خود را با سرخپوشان تهرانی بیشتر کند. بنابراین هر دو در پی برد هستند و این می تواند بر جذابیت های بازی بیافزاید.

مهاجم پیشین استقلال با ابراز رضایت از اینکه به احتمال زیاد طرفداران به استادیوم خواهند آمد گفت: دو سال است که در استادیوم ها وجود ندارد. فوتبال بدون تماشاگر، روح ندارد. امیدوارم که دو تیم نمایش قابل قبولی از خود ارائه دهند. طرفداران هم تیمشان را تشویق نمایند. متأسفانه چندین سال است که در فوتبال ما، طرفداران تشویق نمی نمایند بیشتر هیاهو و سر و صدا راه می اندازند اما حضورشان گرمابخش استادیوم است.

وی در سرانجام گفت: بازیکنان دو تیم باید حرفه ای فکر نمایند. از اعتراض کادر داوری خودداری نمایند. در هیچ جای جهان مثل فوتبال ایران برای هر توپی به داوری اعتراض نمی گردد. اجازه دهند داور با تمرکز کامل کارش را انجام دهند. از حواشی پرهیز نمایند زیرا حواشی باعث خواهد شد تمرکز دو تیم از بین رفته و نتوانند هدفی را که مد نظرشان است به دست بیاورند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سرخابی ها به داور اعتراض نکنند، فوتبال بدون تماشاگر روح ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرخابی ها به داور اعتراض نکنند، فوتبال بدون تماشاگر روح ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید