طراحی خارق العاده نسل تازه کیا پیکانتو، عکسجراحی زیبایی لکسوس خوشنام بازار ایران، عکسخودروهای امیر قطر هوش از سر کاربران اینستاگرام پراند!، عکس

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، نسل نو کیا پیکانتو، هاچ بک محبوب و پرطرفدار کیا، معرفی شده و دستخوش تغییرات فراوانی در ظاهر و باطن شده است. طراحی مجذوب کننده و نو آن، در برابر سایر رقبا وسوسه کننده به نظر می رسد.

طراحی خارق العاده نسل تازه کیا پیکانتو، عکسجراحی زیبایی لکسوس خوشنام بازار ایران، عکسخودروهای امیر قطر هوش از سر کاربران اینستاگرام پراند!، عکس

امیرمسعود عابدین: با حرکت مردم به سمت کراس اوورها و SUVها، سگمنت خودرویی A به تدریج در اروپا کاهش می یابد.با این حال، هنوز چند برند مشتاق فروش یک هاچ بک کوچک هستند، مثل تویوتا با Aygo X خود.

کیا نیز با سرمایه گذاری بر روی یک پیکانتو تازه، رقیبی در این کلاس است که به طور فزاینده ای مطرح می گردد.

طراحی تازه محصولات کیا، مثل کیا اسپورتیج یا محصولات برقی EV6 و EV9، در این هاچ بک کوچک دیده می گردد.در نمای جلویی خودرو با چراغ عمودی و کشیده با گرافیک مجذوب نماینده و مدرن روبه رو هستیم که برای یک هاچ بک و خودروی مالی، طراحی خاص و بسیار مطلوبی محسوب می گردد.این دو چراغ از طریق یک لاین LED به هم متصل می شوند.در این قسمت و در تریم جی تی لاین، شاهد استفاده از ادوات اسپرت به رنگ مشکی هستیم.

طراحی چراغ های پشتی هماهنگی بسیار خوبی با نمای جلویی دارد.باز هم همان چراغ های عمودی متصل از طریق یک نوار LED، در این قسمت دیده می گردد.شکل و فرم بدنه همان چیزی است که همواره در پیکانتو می دیدیم و تفاوت خاص و برجسته ای را در آن نمی بینیم.

مقدار رینگ ها از 14 اینچ آغاز می گردد، اما مدل های گران تر از رینگ های 15 یا 16 اینچی استفاده می نمایند.

بیشتر بخوانید:

جراحی زیبایی لکسوس خوشنام بازار ایران/ عکس

خودروهای امیر قطر هوش از سر کاربران اینستاگرام پراند!/ عکس

در حالی که نمای بیرونی بازسازی شده است، کابین خودرو تحول ظریفی را در مقایسه با مدلی که جایگزین نموده است به ارمغان می آورد.کیا یک صفحه نمایش لمسی هشت اینچی و یک نمایشگر کیلومترشمار دیجیتال را ارائه می دهد و در عین حال کنترل های جداگانه ای برای گرمایش و تهویه دارد.در تریم GT-Line فرمان خودرو اسپرت و D کات بوده و دارای ویژگی های خوبی مانند فرمان گرم شونده است که لزوماً در مدل های A-segment انتظار آن را ندارید.با پرداخت اضافی، می توانید پیکانتو 2024 را با سانروف کوچکی که باز می گردد، تهیه کنید.

اگرچه این یک خودروی کوچک و مالی است، اما پیکانتو تازه با تجهیزات ایمنی مختلف مانند نظارت بر نقاط کور و ترمز اضطراری اتوماتیک و بعلاوه دستیار جابجایی بین خطوط فعال و سیستم هشدار توجه راننده پر شده است.

در حال حاضر جزئیاتی در خصوص موتورها در دسترس نیست، اما می دانیم که پیکانتو 2024 با پیشرانه های بنزینی 1.0 و 1.2 لیتری سه سیلندر تنفس طبیعی در دسترس خواهد بود.مهندسان کیا موتورها را بهینه نموده اند تا آنها را سبزتر و کارآمدتر از قبل نمایند.

گیربکس 5 سرعته دستی وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد.

این خودرو رقیب مستقیم تویوتا آیگو X و هیوندای i10 محسوب می گردد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ ساعت زنانهمراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "طراحی خارق العاده نسل تازه کیا پیکانتو، عکسجراحی زیبایی لکسوس خوشنام بازار ایران، عکسخودروهای امیر قطر هوش از سر کاربران اینستاگرام پراند!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی خارق العاده نسل تازه کیا پیکانتو، عکسجراحی زیبایی لکسوس خوشنام بازار ایران، عکسخودروهای امیر قطر هوش از سر کاربران اینستاگرام پراند!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید