عذرخواهی جالب یک کودک از لیونل مسی

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، تیم ملی آرژانتین در بازی بعدی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی، بامداد آدینه میزبان پرو خواهد بود و به همین علت این روز ها در حال برگزاری آخرین جلسه تمرینی خود است. اما بیرون کمپ تمرینی تیم ملی آرژانتین در جلسه تمرینی این تیم یک اتفاق جالب رخ داد و آن هم حضور یک کودک با یک پوستر جالب بود.

عذرخواهی جالب یک کودک از لیونل مسی

این کودک آرژانتینی که نامش کریستیانو است، به نظر می رسد بابت آن ناراحت است چرا که لیونل مسی را به شدت دوست دارد و به همین دلیل با استفاده از این بنر، از لیونل مسی بابت نام خود که کریستیانو است، عذر خواهی نموده است.

کودک آرژانتینی روی بنری که مقابل کمپ تمرینی آرژانتین در دست گرفته، نوشته است:مسی، مادرم را ببخش، او نمی دانسته که چه کار می نماید. او نام من را کریستیانو گذاشته است.

رونالدو و مسی سالیان سال رقابتی دیدنی در دنیای فوتبال داشته اند به طوری که بسیار بعید است که دو بازیکن دیگر در آینده بتوانند چنین رقابتی را در یک نسل تکرار نمایند و رکورد ها را یکی پس از دیگری بشنمایند. این کودک هم به دلیل عشق بالایش به مسی که طرف مقابل رونالدو بوده، از جانب مادرش از مسی عذر خواسته است!

فوتبالی

منبع: فرارو

به "عذرخواهی جالب یک کودک از لیونل مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی جالب یک کودک از لیونل مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید