عواقب خطرناک بی توجهی به زنان

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، زن ها روحیه حساس و لطیفی دارند و اگر به آن ها بی توجهی گردد، عکس العمل های متفاوتی را از خود بروز می دهند. خطرناک ترین عواقب بی توجهی مرد به زن ممکن است جدایی یا خیانت باشد.

عواقب خطرناک بی توجهی به زنان

اگر حس می کنید که اخیرا رفتار همسرتان با شما عوض شده یا مدام از شما شکایت می نماید حتما مدتی هست که او را نادیده می گیرید. در این مطلب از وبلاگ ساعت زنانه به آنالیز عواقب بی توجهی زن به مرد می پردازیم.

بی توجهی در رابطه به چه معناست؟

زمانی که یک یا هردو زوجین فکر می نمایند شریکشان همواره هست و هیچ کوششی برای بهبود و نگهداری رابطه نمی نمایند بی توجهی یا غفلت در رابطه اتفاق می افتد.

عواقب بی توجهی مرد به زن

عواقب بی توجهی مرد به زن از اینجا آغاز می گردد که در ابتدا زن احساس می نماید نادیده گرفته می گردد، فکر می نماید دیگر برای همسرش اهمیتی ندارد، دچار افسردگی و ناامیدی شده و احساس غم و اندوه می نماید. زن ها وقتی احساس می نمایند مورد غفلت و بی توجهی قرار گرفته اند یکسری رفتارها و نشانه هایی را بروز می دهند که نشان دهنده احساس تنهایی و ناراحتی آن هاست.

وقتی در خصوص احساساتش حرف می زند گریه اش می گیرد

یکی از نشانه های کلیدی غفلت و بی توجهی شما به زنتان زمانی اتفاق می افتد که همسرتان موقع بحث در خصوص مسائل مختلف زندگی آغاز به گریه می نماید.

وقتی زن در خصوص اینکه به او بی توجهی می کنید حرف می زند و اشک می ریزد یعنی خیلی به او بی توجهی نموده اید و کار را به جایی رسانده اید که او از شما گدایی محبت و عشق کند. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب این نشانه ها یعنی برای ازدواج زود است! سر بزنید.

حرف های خصوصی خود را با شریک تان در میان نمی گذارید

اگر متوجه شده اید که دیگر جزئیات خصوصی خودتان را به همسر یا شریکتان نمی گویید این احتمال هست که زن احساس کند مورد غفلت قرار می گیرد. وقتی دو نفر به هم متعهد هستند با هم ارتباط نزدیک دارند، افکار، احساسات، امیدها و رویاهایشان را با هم به اشتراک می گذارند. اگر هیچکدام از این موارد را با همسرتان در میان نمی گذارید وضع رابطه خوب نیست و این یک پرچم و هشدار قرمز برای شماست.

ایراد گرفتن زن از ظاهرش از عواقب بی توجهی مرد به زن

وقتی زن حس کند مورد بی توجهی همسرش قرار می گیرد، احتمالا قیافه خودش را مقصر این مساله می داند. اگر از همسرتان تعریف ننموده باشید فکر می نماید که زیبا و مجذوب کننده نیست و به همین دلیل از خودش ایراد می گیرد. سراغ عمل های جراحی می رود، مرتب رنگ موهایش را عوض می نماید و به فکر کاهش وزن می افتد.

شما دیگر اولویت همسرتان نیستید

وقتی زن احساس طرد شدگی کند کم کم از شما دور می گردد و دیگر شما اولویتش نخواهید بود. زن در چنین مواقعی سراغ تفریح های تازه می رود و وقتش را صرف شما نمی نماید.

در نظر داشته باشید که همین زن در حالت عادی و وقتی که نیازهایش رفع گردد بسیار متعهد است و به شما اهمیت می دهد.

قدردانی نکردن از عواقب بی توجهی مرد به زن

اگر آخرین باری که از همسرتان قدردانی نموده اید یا برای او هدیه خریده اید یا او را برای شام بیرون برده اید را به خاطر نمی آورید احتمالا همسرتان متوجه غفلت شما شده و مدام کوشش می نماید تا شما را راضی کند. از اینکه از او سپاسگزاری نمی کنید تعجب می نماید و فکرهای منفی سراغش می آید.

زن از اینکه با او وقت نمی گذرانید شاکی است

احتمال زیاد زمانی که به همسرتان بی توجهی می کنید صدای او در می آید و مدام از شما شکایت می نماید که شما دوست ندارید با او وقت بگذرانید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب فواید بی نظیر بوسه که قطعا نمی دانید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "عواقب خطرناک بی توجهی به زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عواقب خطرناک بی توجهی به زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید