غیررسمی؛ فرهاد مجیدی، جایگزین احتمالی شفر

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، با توجه به شواهد، به نظر می رسد در صورت نتیجه نگرفتن شفر در بازی های آینده مجیدی جای او را روی نیمکت آبی ها بگیرد چرا که بعید به نظر می رسد در صورت تغییرات در کادر فنی، مربی محبوب آبی ها حاضر به کار در کنار سرمربی دیگری باشد.

غیررسمی؛ فرهاد مجیدی، جایگزین احتمالی شفر

ورزش 11 نوشت: فرهاد مجیدی در ملاقات روز گذشتۀ آبی ها تحرکات ویژه ای روی نیمکت این تیم داشت.

تیم فوتبال استقلال روز گذشته در ملاقات پسا دربی خود به مصاف سایپا رفت و با توجه به شکست مقابل پرسپولیس، همه انتظار برد از تیم شفر داشتند.

مسابقه با سوت داور شروع شد اما همه چیز طبق انتظارات پیش نرفت. آبی ها یکی پس از دیگری فرصت ها را از دست دادند تا شفر در کنار زمین سردرگم گردد. دقیقۀ 64 بازی بود که فرهاد مجیدی به سمت سرمربی آبی پوشان رفت تا اجازۀ ورود فرشید اسماعیلی را از او بگیرد. گفتنی است که اسماعیلی پنالتی حساس مقابل قرمزهای مرکز را از دست داده بود و به همین علت شفر دل خوشی از او نداشت.

مجیدی اما پاسخ منفی شفر روبه رو شد با چهره ای درهم به سمت نیمکت رفت. پس از چند دقیقه باز هم مربی آبی ها به سمت شفر رفت و دوباره موضوع ورود اسماعیلی به زمین را مطرح نمود که این بار سرمربی آلمانی اجازۀ این تعویض را به او داد.

با توجه به شواهد، به نظر می رسد در صورت نتیجه نگرفتن شفر در بازی های آینده مجیدی جای او را روی نیمکت آبی ها بگیرد چرا که بعید به نظر می رسد در صورت تغییرات در کادر فنی، مربی محبوب آبی ها حاضر به کار در کنار سرمربی دیگری باشد.

منبع: زندگی روز

به "غیررسمی؛ فرهاد مجیدی، جایگزین احتمالی شفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیررسمی؛ فرهاد مجیدی، جایگزین احتمالی شفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید