فال ابجد امروز چهارشنبه 9 فروردین 1402؛ نسبت به حرفی که می زنید متعهد باشید!

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، فال ابجد امروز چهارشنبه 9 فروردین 1402؛ فال حروف ابجد از جمله فال های قدیمی ای است که طرفداران خاص خودش را دارد.

فال ابجد امروز چهارشنبه 9 فروردین 1402؛ نسبت به حرفی که می زنید متعهد باشید!

وبلاگ ساعت زنانه | انسان ها همیشه در پی راهی برای فهمیدن آینده خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال ها انجام می دهند.

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه ؛ فال حروف ابجد از جمله فال های قدیمی ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه ای برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده اند. گاهی این شیوه در شماره گذاری موارد یا صفحات به کار می رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه ها نیز استفاده می شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی دارند و اعداد به دست آمده را جمع می زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ علی برابر با 110 می شود همچنین یاعلی برابر با 121 می باشد.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده اند که اسامی این ماه ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

مقدار

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 9 فروردین ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: د ب ج

اگر کسی جلوی پیشرفت شما را بگیرد و چوب لای چرخ شما بگذارد شما عصبانی می شوید. اکنون سرسختی نشان دادن ممکن است کاملاً بی نتیجه باشد، درعوض باید عملکرد های خود را برای دیگران شفاف ساخته و تا جایی که شرایطتتان اجازه می دهد سعی و تلاش مضاعف داشته باشید.

اردیبهشت: ب د آ

طبیعت شما به گونه ای است که با قدری هیجان موافق هستید، اما وقتی که شما مسائل را تجزیه و تحلیل می کنید متوجه می شوید که در این جور مواقع باید ساکت بوده و آرامش خود را حفظ کنید. شاید شما الان به چیز هایی که انتظار دارید نرسید، پس باید انعطاف پذیر بوده و سعی کنید از چیز هایی که دارید راضی باشید.

خرداد: آ ج ج

متأسفانه خط مشی شما زیاد مناسب نیست، برای اینکه ممکن است در آینده موثر واقع نشود. باید ابتدا در مورد نیاز های خودتان را بشناسید تا شاید بتوانید بیشتر از آن چیزی که انتظار دارید اطلاعات به دست بیاورید.

تیر: آ ب ب

در این شرایط صبور بودن برایتان کار خیلی سختی است، ولی برای شما حیاتی است که قدری تأمل کرده و به خودتان زمان بدهید تا برنامه های خود را توسعه بدهید. اگر شما فقط یک روی سکه را ببینید این موضوع باعث به وجود آمدن دردسر هایی برایتان خواهد شد، بنایراین عاقلانه است که تمام اهداف خود را پوشش داده و فقط روی یک هدف خاص متمرکز نشوید.

مرداد: ج ج د

ممکن است شما به سمت افشا کردن حقایقی که می بینید سوق داده شوید، که این موضوع مغایر با خواسته های شما است. درابتدا این موضوع شاید شما را ناراحت کند. ولی بالاخره خواهید فهمید که توانایی این را دارید که بدون هیچ مسئله ای در مورد آنچه در فکرتان می گذرد صحبت کنید و در عین حال دیگران هم هنوز شما را دوست خواهند داشت.

شهریور: آ د آ

نسبت به حرف هایی که می زنید و کار هایی که انجام می دهید متعهد باشید، برای اینکه انقدر هم که شما فکر می کنید بد نیستند. به زودی شما توانایی این را پیدا خواهید کرد که به جای نگاه کردن به پشت سرتان پیش روی خود را ببینید، و این قدرت بسیاری از مسائل شما را حل خواهد کرد.

مهر: ب آ د

سعی کنید که مسائلی را که باعث ناراحتی تان می شود را حل کنید، برای اینکه شما مجبورید هم عقلتان را در نظر بگیرید و هم احساساتتان را، حتی وقتی که آن ها در دو مسیر متفاوت قرار دارند. وقتی که در روز های بعد نتایج کار های شما شفاف تر شدند، مسئولیتتان سبک تر خواهد شد.

آبان: آ ج ب

اگرچه برای شما راحت تر است تا در مورد چیز هایی که آرزوی داشتنش را دارید رویا پردازی کنید نه در مورد چیز هایی که واقعاً دنبالش هستید. اما الان لازم است که برخی از مسائل به صورت راز پیش خودتان باقی بماند. بهتر است برخی از مسائل را تا زمانی که وقت افشا کردنشان فرا نرسیده است پیش خود نگه دارید، و برخی از مسائل را به هیچ وجه نباید با کسی در میان بگذارید.

آذر: ج آ د

امروز صحبت کردن در مورد تمایلات شخصیتان می تواند برایتان دردسرساز باشد. جالب است که کار کردن با واقعیت ها برای شما راحت تر است به حس های خودتان توجه کنید، اما بر پایه عقلانیت کار کرده و نسبت به داده های بی اساس بی توجه باشید.

دی: د آ ج

شما می توانید برای فردی که دوستش دارید نقش حامی را ایفا کنید. شاید شما این قدرت را دارید که هممه چیز را به وضوح ببینید و این خصلت شما را تبدیل به فردی آینده نگر کرده است.

بهمن: د د د

زمانی که شما می توانید در مورد مهارت های خود صحبت کنید می توانید تصویری همراه با جزئیات در فکر خود تجسم کنید. اما اگر بخواهید آن ها را به واقعیت تبدیل کنید، شهامت خود را از دست می دهید. اکنون به جای اینکه سعی کنید احساسات پیچیده خود را با دیگران در میان بگذارید، فقط به حس هایی که می دانید واقعیت دارند توجه کنید.

اسفند: ج ج آ

شما می ترسید کار هایی که انجام می دهید آن طور که آرزو داشتید مفید نباشند. با وجود اینکه ممکن است در طول روز اصلاً وقت خالی پیدا نکنید، ولی به خودتان قول بدهید کمی استراحت کرده و برنامه های کاریتان را به بعد موکول کنید.

منبع: فرادید

به "فال ابجد امروز چهارشنبه 9 فروردین 1402؛ نسبت به حرفی که می زنید متعهد باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال ابجد امروز چهارشنبه 9 فروردین 1402؛ نسبت به حرفی که می زنید متعهد باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید