قیمت فروش چانگان CS35 پلاس معین شد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، گروه خودروسازی سایپا پس از ارسال دعوت نامه تسویه حساب به متقاضیان، بالاخره قیمت فروش چانگان CS35 پلاس را اعلام نمود.

قیمت فروش چانگان CS35 پلاس معین شد

بیت ران - قیمت چانگان CS35 پلاس حدود دو ماه پیش به وسیله شورای رقابت اعلام شد. اما با توجه به تغییراتی که در عوارض گمرکی این خودرو رخ داد، بهای نهایی آن هم تغییر کرد.

پس از ارسال دعوت نامه های تکمیل وجه، قیمت فروش چانگان CS35 پلاس صد و هشتاد میلیون تومان بیشتر از رقم اعلامی به وسیله شورای رقابت معین شد.

این مبلغ شامل صد و شصت و هفت میلیون تومان افزایش عوارض گمرکی دولت و 9 میلیون تومان تجهیزات اضافه ای است که سایپا برای این خودرو در نظر گرفت.

پس از این تغییرات، قیمت فروش چانگان CS35 پلاس تیپ دو، از یک میلیارد و 114 میلیون به یک میلیارد و 291 میلیون تومان رسید. رقم نهایی فروش این خودرو برای تیپ سه هم از یک میلیارد و 182 میلیون تومان به یک میلیارد و 359 میلیون تومان افزایش یافت.

چانگان CS35 پلاس فقط با یک قوای محرکه 1.4 لیتری توربو به بازار می آید که قادر است 155 اسب بخار قدرت و 255 نیوتن متر گشتاور در اختیار راننده قرار دهد.

توان و گشتاور این موتور نیز به وسیله گیربکس هفت سرعته دو کلاچه به محور جلو این خودرو منتقل می گردد. طول، عرض و ارتفاع چانگان CS35 پلاس برابر است با 4335×1825×1660 میلیمتر و فاصله بین دو محور آن هم 2600 میلیمتر اعلام شد.

تجهیزات اضافه تیپ سه این خودرو شامل دوربین جانبی سمت راست، ایربگ های جانبی، سقف شیشه ای بازشو و تهویه مطبوع اتوماتیک (تهویه در تیپ دو دستی است) هستند.

چانگان CS35 پلاس سایپا با امکاناتی مانند مانیتور 10 اینچی لمسی، دوربین دید عقب، ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، اتوهلد و… به دست متقاضیان خواهد رسید.

سری 6 گرن توریسمو به سرانجام راه خود در خط فراوری BMW رسید

تویوتا لندکروزر 2024 رسماً معرفی گردید / تصاویر و معینات فنی

بازار خودروهای چینی در حال فروپاشی / روند کاهش قیمت چینی ها استارت خورد

طرح تبدیل محصولات ایران خودرو معین شد / ویژه مرداد 1402

منبع: بیت ران

به "قیمت فروش چانگان CS35 پلاس معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت فروش چانگان CS35 پلاس معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید