مقایسه هتل های لاکچری مشهد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، معیار شما از انتخاب هتل مشهد چیست؟ مقایسه بین هتل های لاکچری مشهد چه کمکی به شما می کند؟ هتل های لاکچری نوساز بهتر هستند یا هتل های لاکچری با تجربه؟ اگر در پی پاسخ این پرسش ها هستید و می خواهید اطلاعات کاملی از هتل های لاکچری مشهد به دست آورید تا سفری با کیفیت را تجربه نمایید، ادامه این مطلب چالش برانگیز را از دست ندهید؛ زیرا با خواندن مطلب مقایسه هتل های لوکس مشهد، نگرش شما به هتل های مشهد عوض خواهد شد.

مقایسه هتل های لاکچری مشهد

مقایسه هتل قصر طلایی و هتل درویشی

این هتل های لاکچری از نظر 5 ستاره طلایی، مجموعه آبی؛ سالن ماساژ، خدمات هتلداری ایده آل، اتاق هایی مجذوب کننده و … با یکدیگر مشترک هستند. در بین این 2 هتل لوکس مشهد تفاوت هایی وجود دارد که در زمان انتخاب هتل مشهد، زائران را دچار شک و تردید می کند. خدمات رایگان در هتل قصر طلایی بیشتر از هتل درویشی است که آپشنی مهم برای هتل قصر طلایی محسوب می شود.

در هتل درویشی مشهد پنت هاوس هایی وجود دارد که هیچکدام از هتل های لاکچری مشهد، چنین اتاق را در خود ندارند. پنت هاوس اسپا و پنت هاوس رم در زمره لاکچری ترین اتاق ها؛ میان هتل های مشهد هستند. ترانسفر رایگان به حرم مطهر در هتل قصر طلایی به میهمانان ارائه می شود اما این موضوع درباره هتل درویشی مشمول هزینه می شود.

مقایسه هتل قصر الضیافه قدس مشهد با هتل ضیافت الزهرا مشهد

از دیگر هتل های لاکچری مشهد که به تازگی ساخته شده اند می توان به هتل قصر الضیافه قدس مشهد و هتل ضیافت الزهرا مشهد اشاره کرد. اولین مقایسه بین این 2 هتل مشهد موقعیت مکانی آن ها است. ضیافت الزهرا در خیابان نواب صفوی (پایین خیابان) و قصر الضیافه قدس در خیابان شیرازی (بالا خیابان) جای گرفته اند.

دومین مقایسه بین هتل های ذکر شده، فاصله آن ها تا حرم مطهر است که هتل قصر الضیافه قدس تنها 1 دقیقه پیاده روی و هتل ضیافه الزهرا حدود 4 دقیقه پیاده روی دارد. همچنین می توان گفت امکانات هتل ضیافه الزهرا مشهد بیشتر از هتل قصر الضیافه قدس مشهد است؛ زیرا در ضیافه الزهرا مجموعه آبی، سونا، جکوزی و سالن ماساژ وجود دارد.

لابی هتل ضیافت الزهرا مشهد

مقایسه هتل جهان مشهد با هتل ارغوان مشهد

از دیگر هتل های لاکچری مشهد که قرار است به مقایسه آن بپردازیم هتل جهان مشهد و هتل ارغوان مشهد نام دارند. این 2 هتل لاکچری مشهد در خیابان های متفاوتی قرار دارند ولی از نظر ستاره با هم برابرند. یکی از مهم ترین تفاوت ها میان هتل ارغوان و هتل جهان امکانات آن ها است. به این گونه که در هتل ارغوان مشهد 11 اسانسور وجود دارد که این تعداد آسانسور در هتل جهان کمتر می بشد.

از دیگر مقیاس های این 2 هتل لاکچری مشهد می توان به وجود مجموعه آبی مجهز در هتل جهان مشهد اشاره کرد که فعلا در هتل ارغوان، در دست احداث است. همچنین سالن بدنسازی و رستوران مشاهیر هتل جهان نیز ویژگی های رجحان به نسبت رستوران و سالن همایش هتل ارغوان مشهد دارند. دسترسی هتل جهان مشهد به حرم مطهر آسان تر از هتل ارغوان مشهد است.

مقایسه هتل خورشید هشتم مشهد با هتل روتانا مشهد

هتل خورشید هشتم مشهد یکی از بهترین هتل های لاکچری مشهد می باشد که قرار است با هتل روتانا مشهد آن را مقایسه کنیم. هتل خورشید هشتم مشهد چند ماه است که افتتاح شده و یک هتل نوساز در مشهد محسوب می شود. هتل روتانا مشهد نیز یک هتل لوکس و بین المللی بوده که در حال حاضر قابلیت اقامت ندارد.

لابی هتل خورشید هشتم مشهد

هتل روتانا مشهد پس از افتتاح و بازگشایی مطمئناً در رتبه 1 لاکچری ترین هتل های مشهد قرار می گیرد. هتل خورشید هشتم نمایی شیک دارد و از محوطه ای بسیار زیبا برخوردار است. موقعیت مکانی هتل روتانا مشهد بهتر از هتل خورشید هشتم است، چون هتل روتانا در خیابان امام رضا و هتل خورشید هشتم مشهد در بلوار شارستان واقع شده است.

نکته های مهم زمان رزرو هتل های لاکچری مشهد

زمانی که رزرو هتل های لوکس مشهد را انجام می دهید اول به قیمت، بعد به امکانات و سپس موقعیت مکانی آن دقت کنید. چون تعدادی از هتل های لوکس مشهد در خیابان نواب صفوی واقع شده است که قیمت مناسب تری دارند. هتل های لاکچری مشهد در خیابان امام رضا نظیر هتل الماس 2 مشهد، هتل قصر طلایی مشهد و هتل درویشی مشهد هم که در لیست گران قیمت ترین ها جای دارند. پس لطفا در زمان رزرو هتل مشهد، دقت بیشتری به خرج دهید.

منبع: فوت و فن

به "مقایسه هتل های لاکچری مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه هتل های لاکچری مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید