موافقت هواپیمایی ماهان با سرمایه گذاری در زمینه گردشگری مزرعه در خراسان جنوبی

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار منتشر گشته، موافقت هواپیمایی ماهان با سرمایه گذاری در زمینه گردشگری مزرعه در خراسان جنوبی صورت گرفت.

موافقت هواپیمایی ماهان با سرمایه گذاری در زمینه گردشگری مزرعه در خراسان جنوبی

جواد قناعت به تشریح ملاقات رئیس شرکت هواپیمایی ماهان در تهران پرداخت و گفت: در این ملاقات در مورد ظرفیت های گردشگری و کشاورزی استان خراسان جنوبی گزارش مبسوطی ارائه شد.

استاندار خراسان جنوبی توضیح داد: با عنایت به اینکه هلدینگ ماهان در بحث گردشگری مزرعه و کشاورزی اقدامات قابل توجهی را در شهداد کرمان و چند استان دیگر انجام داده، لذا درخواست ما این بود که این تجربه پیروز در خراسان جنوبی نیز تکرار گردد.

قناعت گفت: با عنایت به ظرفیت های فوق العاده استان در زمینه کشاورزی، مزارع و باغات زیبای زعفران، عناب و زرشک خراسان جنوبی، سرمایه گذاری شرکت ماهان در این استان صرفه مالی دارد.

استاندار با اشاره به فرصتهای مناسب استان برای سرمایه گذاری ماهان گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه، مقرر شد دو طرح ویژه در زمینه کشاورزی و گردشگری مزرعه به وسیله استان تهیه و ارائه گردد.

قناعت تأکید کرد: با توجه به صلاحیت شرکت ماهان در بحث سرمایه گذاری، سعی بر این است که از این فرصت در راستای انتفاع استان استفاده گردد.

او در ادامه از درخواست استان مبنی بر کوشش ماهان برای تقویت پروازها در خراسان جنوبی گفت و توضیح داد: یاری به تأمین پروازهای پشتیبان اعزام زائران به عتبات عالیات از دیگر پیشنهاد ها استان بود که در این جلسه مطرح شد.

قناعت گفت: اعلام نظر قطعی شرکت ماهان در مورد اندازه سرمایه گذاری در خراسان جنوبی به بازدید میدانی از ظرفیت های استان که به همین زودی انجام می گردد، منوط شد.

منبع: همگردی

به "موافقت هواپیمایی ماهان با سرمایه گذاری در زمینه گردشگری مزرعه در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت هواپیمایی ماهان با سرمایه گذاری در زمینه گردشگری مزرعه در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید