نشانه های چرخش بالاتر اومیکرون

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، دکتر علیرضا زالی اظهار کرد: تعداد موارد تازه در 24 ساعت گذشته در استان تهران به 250 مورد رسیده که 142 بیمار تازه در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

نشانه های چرخش بالاتر اومیکرون

وی با اشاره به این که با احتساب این که تعداد بیماران بستری با تشخیص کرونا در تهران به عدد دو هزارو 357 بیمار می رسد اضافه کرد: قریب 699 نفر از این بیماران در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

به گفته رئیس دانشگاه در شبانه روز گذشته اندازه مراجعان بخش های سرپایی درمانی و بهداشتی در تهران بالغ بر 15 هزار و 850 بیمار بوده است.

زالی تاکید نمود: به طورکلی در مجموع 48 درصد تست های pcr هفته گذشته شهروندان تهرانی که به مراکز درمانی و یا سرپایی مراجعه داشته اند مثبت بوده، این درحالی است که این عدد در مقایسه با هفته گذشته عدد 10 تا 15 درصد اعلام شده بود.

وی تاکید نمود: بالارفتن و مثبت شدن تست های پی سی آر در مراجعان سرپایی نشان دهنده چرخش بالاتر ویروس است.

رئیس دانشگاه نسبت به شیوع بالای کرونا هشدار داد و خواهان رعایت دقیق ترشیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک، عدم حضور در فضاهای مسقف و پرتراکم خصوصا انجام سریعتر واکسیناسیون نوبت سوم شد.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر زالی گفت: در حال حاضر مجموع افراد واکسینه شده در برابر کرونا در تهران بالغ بر 23 میلیون و 500 هزار نفر است که سه میلیون و 540 هزار نفر تا کنون نوبت سوم را دریافت نموده اند، 9 میلیون و 400 هزار نفر نوبت دوم و مجموع افرادیکه در نوبت اول واکسینه شده اند 10 میلیون و 520 هزار نفر است.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز

به "نشانه های چرخش بالاتر اومیکرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشانه های چرخش بالاتر اومیکرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید