هفته پیش با فرهاد مجیدی توافق کردم

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، سید حسین حسینی پس از عقد قرارداد دو ساله با باشگاه استقلال در خصوص پست جدایی اش و بازگشت دوباره اش به جمع آبی پوشان گفت: شب گذشته به خاطر صحبت هایی که شده بود ناراحت شدم و پست خداحافظی را گذاشتم بعد از این پست فرزاد مجیدی به من زنگ زد و از من خواست این پست را بردارم و فردا به باشگاه بیایم. امروز به باشگاه آمدم و اگرچه 5 ساعت پشت در ماندم، اما چون استقلال را دوست دارم، تحمل کردم و پس از صحبت هایی که انجام دادیم قرارداد خود را با آبی پوشان به ثبت رساندم.

هفته پیش با فرهاد مجیدی توافق کردم

وی در پاسخ به این پرسش که شما گوشی خود را هم خاموش کرده بودید تا به کسی جواب ندهید؟ گفت: دو روز پیش سوءتفاهمی پیش آمد که خوشبختانه حل شد و من گوشی را خاموش نکرده بودم بلکه جواب کسی را نمی دادم.

دروازه بان استقلال شرح داد: من 5 روز پیش با فرهاد مجیدی صحبت کردم و به توافق رسیده بودم و از این بابت مسئله ای نداشتم، اما همان سوءتفاهم ها باعث شد که کمی امضای قرارداد من به تأخیر بیفتد.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا از فولاد و سپاهان هم پیشنهاد داشتید یا خیر؟ تأکید کرد: بله؛ از همین جا از آقای نویدکیا تشکر می کنم. من هم از سپاهان و هم از فولاد خوزستان پیشنهاد داشتم، ولی اولویت اولم استقلال بود.

وی در ادامه گفت: امیدوارم حالا که در استقلال ماندنی شدم بتوانم به این تیم کمک کرده تا استقلال بتواند به جایگاهی که در شأن آن است، برسد.

دروازه بان تیم استقلال در پاسخ به این سوال که با بودن رشید مظاهری و رضایی کار برای شما سخت تر نخواهد شد؟ گفت: از زمانی که به استقلال آمدم سال ها می گذرد. همیشه تلاش می کردم پیروز باشم و از هیچ چیز نترسیدم. الان هم تمام تلاش خود را می کنم تا بتوانم در استقلال پیروز باشم.

حسینی در پایان و در خصوص دیدار روز 20 شهریور آبی پوشان برابر الهلال گفت: الهلال یک تیم متمول و سرمایه دار است. آن ها بازیکنان خارجی خوبی را به خدمت گرفته اند، اما ما تلاش خواهیم کرد تا با شکست این تیم به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کنیم.

منبع: فرارو

به "هفته پیش با فرهاد مجیدی توافق کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته پیش با فرهاد مجیدی توافق کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید