همکاری گوگل وT، Mobile برای موقعیت یابی دقیق کاربران اندروید ، تسهیل خدمات نیروهای امدادی ، 99 درصد ضریب اطمینان

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، گوگل با شرکت T-Mobile برای موقعیت یابی دقیق افرادی که با مرکز فوریت های پلیس تماس می گیرند همکاری می نماید. این سیستم تا 99 درصد ضریب اطمینان خواهد داشت.

همکاری گوگل وT، Mobile برای موقعیت یابی دقیق کاربران اندروید ، تسهیل خدمات نیروهای امدادی ، 99 درصد ضریب اطمینان

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه به نقل از سی نت، قرار است شرکت گوگل دقیق ترین اطلاعات موقعیت مکانی را به مرکز فوریت های پلیس ارسال کند.

بر این اساس، اپراتورهای اورژانسی در ایالات متحده به زودی قادر خواهند بود اطلاعات دقیق تری را درباره مکان تلفن های اندرویدی که شماره 911 را گرفته اند، دریافت نمایند.

گوگل روز چهارشنبه بیان کرد که با سرویسدهندگان T-Mobile و ارائه دهنده خدمات اورژانسی همکاری می نماید تا اطلاعات مربوط به مراکز تماس اضطراری را از سرویس موقعیت مکانی اضطراری خود (ELS)، دریافت کند. سرویسی که به زودی در اغلب تلفن های همراه قابل استفاده است.

طبق گزارش انجمن ملی اورژانس یالات متحده، طی هر سال حدود 240 میلیون تماس اضطراری ثبت می گردد و بیش از 80 درصد از دستگاه های تلفن همراه عامل اصلی این تماس ها هستند. اما موبایل ها آدرس ثابتی ندارند و گاهی کار امدادرسانی را مختل می نمایند.

اکنون گوگل، موقعیت مکانی گوشی های کاربران را با همکاری T-Mobile را به وسیله ترکیبی از GPS، Wi-Fi، شبکه های تلفن همراه و سنسور ها، دقیقا مشابه نقشه گوگل، فراهم می نماید. گوگل بیان کرد که آزمایش این فناوری در اوایل امسال نشان داد که می توان نرخ خطا در تشخیص موقعیت مکانی کاربر را کاهش داد.

این اتفاق پس از آن رخ می دهد که گوگل در سال 2016 این سرویس را در انگلستان و استونی به شکل آزمایشی امتحان کرد. جالب است بدانید که در ماه ژوئن، اپل گفت iOS 12 به کاربران آیفون اجازه می دهد تا مکان خود را با 911 اپراتور به اشتراک بگذارند و کارکنان اورژانس را قادر می سازد تا تماس گیرندگان را دقیق تر و سریع تر شناسایی کند.

منبع: انتخاب

به "همکاری گوگل وT، Mobile برای موقعیت یابی دقیق کاربران اندروید ، تسهیل خدمات نیروهای امدادی ، 99 درصد ضریب اطمینان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری گوگل وT، Mobile برای موقعیت یابی دقیق کاربران اندروید ، تسهیل خدمات نیروهای امدادی ، 99 درصد ضریب اطمینان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید