هنر طراحی جلد ایرانی ها چشمگیر است

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، یوگنی ودولاسکین، نویسنده روسی و عضو اتحادیه کتاب روسیه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: فضای نمایشگاه کتاب تهران، کاملا محبت آمیز بود؛ افراد بازدید کننده با روی خوش از کتاب های این بخش نمایشگاه دیدن کردند، به گونه ای که احساس کردم در روسیه هستم.

هنر طراحی جلد ایرانی ها چشمگیر است

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه بیش از 1000 عنوان کتاب عرضه کرده بودیم که بیشتر آن مربوط به حوزه کودک بود. در کنار این حوزه درباره تاریخ، هنر و ادبیات معاصر نیز عرضه کرده بودیم که همه، اثر نویسندگان بزرگ و مشهور روسی است. به نظرم ایرانی ها علاقه زیادی به ادبیات کودک دارند و برای افزایش آگاهی آن ها ارزش زیادی قائلند.

این نویسنده روسی با اشاره به برگزاری سی وچهارمین دوره نمایشگاه کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب تهران در مقایسه با نمایشگاه هایی که تابه حال دیده ام بسیار بزرگ بود و برنامه های متعددی به بچه ها اختصاص داشت.

وی ادامه داد: به عنوان یک نویسنده کودک، این برنامه ها برایم بسیار مجذوب کننده بود؛ با اینکه با زبان فارسی آشنا نیستم اما تصاویر روی جلد کتاب ها برایم زیبا و چشمگیر بود. به نظرم می توان در حوزه کودک، تعامل خوبی با ایران داشت چون در این زمینه اشتراک های بسیار داریم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "هنر طراحی جلد ایرانی ها چشمگیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنر طراحی جلد ایرانی ها چشمگیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید