هیچ شرطی برای تدریس معلمان بازنشسته وجود ندارد! ، ماجرای کسب رتبه 3 چیست؟

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، وزیر آموزش و پرورش می گوید که هیچ شرطی برای ادامه همکاری معلمان بازنشسته وجود ندارد، در حالی که کسب رتبه 3 به عنوان شریط ادامه همکاری آنها اعلام شده است.

هیچ شرطی برای تدریس معلمان بازنشسته وجود ندارد! ، ماجرای کسب رتبه 3 چیست؟

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش درباره اینکه آیا کسب رتبه 3 شرط ادامه همکاری معلمان بازنشسته است، گفت: هنوز خیر. کوشش می کنیم معلمانی که در سن بازنشستگی هستند به همکاری خود برای تدریس ادامه دهند و به کسب رتبه 3 احتیاجی نیست.

وی اضافه کرد: هر معلم بازنشسته ای که تمایل به ادامه همکاری داشته باشد و از عملکرد او رضایت وجود داشته باشد، می تواند به تدریس خود ادامه دهد و شرطی هم وجود ندارد.

  • زمان انتشار نتایج آزمون آموزگاری اعلام شد | چند نفر در ارزیابی تکمیلی جذب می شوند؟ | به کارگیری معلمان بازنشسته به یک شرط

پیش از این سجاد صدیقی مدیر پروژه های استخدامی وزارت آموزش و پرورش در این رابطه گفته بود: سوال اساسی این است آیا هر معلم بازنشسته ای می تواند دعوت به همکاری گردد یا اینکه داشتن بعضی ملاک ها احتیاج است. طبق مصوبه سال جاری شورای توسعه مدیریت سازمان اداری و استخدامی، برای ادامه همکاری معلمان بازنشسته کسب رتبه 3 احتیاج است.

وی اضافه کرده بود: هم اکنون ملاک در اختیار برای آنالیز معلمان بازنشسته، رتبه بندی است که صلاحیت حرفه ای آنها را سنجش می نماید، اگر فردی با 30 سال سابقه با کوشش و پیگیری توانسته رتبه قابل قبولی را احراز کند، شرایط دعوت به همکاری را دارد. البته برای بازنشستگان سال های قبلتر که مشمول رتبه بندی نبودند هنوز تصمیم گیری نشده است و احتمالاً ارزشیابی سال های گذشته آنها ملاک عمل باشد یا اینکه فرایندی را برای پالایش انتخاب نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "هیچ شرطی برای تدریس معلمان بازنشسته وجود ندارد! ، ماجرای کسب رتبه 3 چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ شرطی برای تدریس معلمان بازنشسته وجود ندارد! ، ماجرای کسب رتبه 3 چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید