وام رئال برای جذب امباپه ، تمام پل های پشت سر خراب شد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، رئال مادرید برای خرید ستاره فرانسوی وام چند هزار میلیادری می گیرد.

وام رئال برای جذب امباپه ، تمام پل های پشت سر خراب شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساعت زنانه، داستان این فصل کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن جنجالی و پرحاشیه تر از فصل گذشته در جریان است. این بازیکن بعد از درخواست جدایی اش مورد خشم باشگاه نهاده شد و در میان مذاکرات برای یافتن برترین راهکار ممکن مصاحبه اخیرش یک بار دیگر اوضاع را خراب کرد.

او از شرایط باشگاه فرانسوی گلایه نموده و شانس خود را برای بردن توپ طلا در پاریس پایین دانست. بسیاری از بازیکنان پی اس جی این صحبت ها را توهین به باشگاه دانستند و طرفداران هم حسابی بابت آن ستاره فرانسوی را مورد نکوهش قرار دادند. پائولو دی کانیو، ستاره جنجالی فوتبال ایتالیا در دهه نود نیز یکی از منتقدین امباپه است.

امباپه تمام پل های بازگشت خود را خراب کرد. به همین دلیل باشگاه پاری سن ژرمن در شرایط کنونی تصمیم گرفته هر چه زودتر این بازیکن را بفروشد.

رئال مادرید در حال تدارک برای امضای قرارداد با امباپه است. در همین رابطه نشریه مارکا اطلاع داد باشگاه رئال برای جذب امباپه می خواهد از بانک سانتاندر مبلغ 300 میلیون یورو(بیش از 15 هزار میلیارد تومان) وام بگیرد تا هزینه انتقال این بازیکن تامین گردد.

رئال مادرید فقط برای کسب رضایت نامه امباپه باید 200 میلیون یورو به پاریس پرداخت کند. بعلاوه قرار است 60 میلیون یورو هم به این ستاره پاداش پرداخت کند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "وام رئال برای جذب امباپه ، تمام پل های پشت سر خراب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وام رئال برای جذب امباپه ، تمام پل های پشت سر خراب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید