واکنش دامغانی به خبر جدایی اش از تیم والیبال فولاد سیرجان

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، در چارچوب دیدارهای هفته دهم رقابت های لیگ برتر والیبال دو تیم فولاد سیرجان و خاتم اردکان رودر روی هم قرار خواهند گرفت اما در آستانه این بازی صحبت هایی مبنی بر اخراج محمدرضا دامغانی سرمربی تیم فولاد سیرجان مطرح شد.

واکنش دامغانی به خبر جدایی اش از تیم والیبال فولاد سیرجان

محمدرضا دامغانی در مصاحبه با وبلاگ ساعت زنانه، درباره خبر جدایی اش از این تیم گفت: ما حدود 5-6 بازی را واگذار کردیم. 5-6 مصدوم نیز در تیم وجود دارد که متأسفانه انتظارات مدیران برآورده نشد. با توجه به شرایط سال گذشته و نتایج خوبی که تیم فولاد به دست آورده بود، سطح توقعات از این تیم بالا رفته است. قبل از آغاز رقابت ها، به مدیران تیم اعلام نموده بودم که با توجه به بازگشت چند لژیونر به مسابقات داخلی و توازنی که بین تیم ها اجرا شده، کار سختی در پیش خواهیم داشت و سطح مسابقات افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در راستا با مسائل عدیده ای روبرو شدیم و در جریان رقابت ها نیز 5 تا 7 بازیکن آسیب دیده داشتیم که باعث شد توقعات برآورده نشود. بحث جدایی من از تیم برای چند ساعتی مطرح شد اما قائم مقام باشگاه در تماسی با من اظهار داشت که با قدرت به کارم ادامه دهم. ما مسائل تیم را می دانیم و از عملکرد شما با خبر هستیم. باید دید در ادامه چه اتفاقاتی رخ می دهد.

دامغانی توضیح داد: اساس ورزش این است که 70 درصد بازیکنان تیم را معین تکلیف می نماید. ما فردا با خاتم اردکان بازی داریم حتی اگر ولاسکو به جای آرمان در خاتم حضور داشت، بدون ابزار نمی توانست کاری انجام دهد. مهدوی یکی از بازیکنان خوب فولاد سیرجان است که از ابتدای فصل او را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشتیم. سعید رنجبر به دلیل آسیب دیدگی در اختیار تیم نیست. اگر در بازی فردا پزشک تیم بتواند این بازیکنان را در اختیار تیم قرار دهد می توانیم شرایط خوبی داشته باشیم و با برد اردکان را ترک کنیم. بی صبرانه منتظر بازگشت مهدوی هستم تا 50-60 درصد توان تیم افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واکنش دامغانی به خبر جدایی اش از تیم والیبال فولاد سیرجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش دامغانی به خبر جدایی اش از تیم والیبال فولاد سیرجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید