استادیوم آزادی انتها مجوز حرفه ای گرفت

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، با کوشش های وزیر ورزش و جوانان و پیگیری های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مجوز حرفه ای و گواهینامه انطباق با الزامات AFC برای ورزشگاه ورزشی آزادی صادر شد.

استادیوم آزادی انتها مجوز حرفه ای گرفت

تیم کارشناسی از شرکت بین المللی گواهی دهنده شخص ثالث و مستقل مورد تایید مرکز ملی تایید صلاحیت پس از آنالیز های فراوان و تطبیق موارد طرح شده از سوی AFC (کنفدراسیون فوتبال آسیا)، مجوز حرفه ای و گواهینامه انطباق با الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای ورزشگاه ورزشی آزادی صادر کرد.

سایت شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در این خصوص نوشت: کسب این مجوز حرفه ای با حمایت های حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و پیگیری های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و همت و کوشش مجدانه ملی حاصل شد.

در ادامه این خبر آمده است: گواهی ارزیابی انطباق ایمنی بعد از 50 سال و برای نخستین بار از بدو تاسیس مجموعه ورزشی آزادی صادر می گردد تا دغدغه بخش بزرگی از جامعه ورزش کشور برطرف شده و الزامات مورد احتیاج برای برگزاری مسابقات رسمی و صدور مجوز حرفه ای باشگاه های استقلال و پرسپولیس لحاظ گردد. گواهینامه انطباق با الزامات AFC جهت صدور تایید نهایی به این کنفدراسیون ارسال می گردد.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو

به "استادیوم آزادی انتها مجوز حرفه ای گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استادیوم آزادی انتها مجوز حرفه ای گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید