وسایل مورد احتیاج برای سفر با خودروی شخصی

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، وسایل مورد احتیاج برای سفر با خودروی شخصی شامل چه چیزهایی می گردد؟ برخی ها فکر می نمایند سفر با ماشین خودشان ممکن است دردسر داشته باشد، اما اگر از سلامت فنی ماشینتان مطمئن باشید و مجهز سفر کنید به مسئله ای بر نمی خورید و سفر خوبی خواهید داشت.

وسایل مورد احتیاج برای سفر با خودروی شخصی

آمادگی و فراهم کردن وسایل مورد احتیاج برای سفر یکی از مهارت های سفر به شمار میرود. سفر با خودروی شخصی مزیت های زیادی دارد، برای مثال مدیریت زمان دست خودتان است، می توانید هر جهتی را که دوست دارید انتخاب کنید و هر جا دلتان خواست توقف داشته باشید. در اینجا وسایلی را که برای سفر با خودروی شخصی لازم دارید، یادآوری می کنیم.

موبایل و لوازم جانبی آن؛ تکنولوژی در سفر با خودرو

این روزها موبایل فقط یک وسیله برای ارتباط تلفنی نیست. گوشی های هوشمند از امکاناتی مانند GPS و اپلیکیشن های جهتیابی بهره می برند.

همین امکانات گوشی های هوشمند را به یکی از لوازم ضروری سفر تبدیل می نماید که هم برای تماس های تلفنی، هم برای جهتیابی و هم برای تفریح طی جهت لازم است. البته همراه داشتن گوشی های هوشمند به تنهایی کافی نیست.

قبل از سفر برترین اپلیکیشن های جهتیابی را شناسایی و دانلود کنید. شارژر فندکی، پاوربانک و کابل USB را هم از قلم نیاندازید تا به خاطر شارژنداشتن، دسترسی تان به این وسیله ضروری قطع نشود.

برای یادآوری آن دسته از لوازم جانبی موبایل که طی سفر لازم است اینجا را ببینید.

مواد خوراکی؛ خوشی های خوشمزه سفر

قبل از سفر خوراکی های لازم را خریداری کنید. خوراکی ها در فروشگاه های بین راهی ممکن است خیلی گران تر از چیزی باشند که تصور می کنید. همراه داشتن آب از همه چیز مهم تر است.

خنک کننده کوچکی در صندوق عقب ماشین تان قرار دهید و بطری های آب را درون آن بگذارید. تنقلات سالمی مانند آجیل، چوب شور، شکلات های غنی شده با غلات و میوه هایی مانند سیب، موز و انگور برای جهت انتخاب مناسبی هستند. درست کردن ساندویچ برای ناهار یا شام به شما یاری می نماید در زمان و هزینه های سفرتان صرف جویی کنید.

جعبه یاری های اولیه؛ از مهم ترین وسایل مورد احتیاج برای سفر با خودروی شخصی

احتیاجی به گفتن نیست که همراه داشتن جعبه ی یاری های اولیه تا چه مقدار لازم است. در کنار جعبه یاری های اولیه، یک کتاب راهنما داشته باشید یا اپلیکیشن هایی مانند برنامه صلیب سرخ را دانلود کنید. دقت کنید محلول های ضدعفونی ای مانند بتادین و الکل سفید؛ قرص هایی مانند آسپرین، قرص ضدتهوع، ملین و سرماخوردگی؛ پمادهایی مانند پماد ضدسوختگی و ضدگزیدگی و وسایلی مثل باند و گازاستریل و چسب زخم حتما در جعبه تان داشته باشید.

موسیقی و عکاسی؛ برای تکمیل لذت سفر با خودرو

قبل از سفر بسته به نوع سیستم پخش صوتی ماشینتان، سی دی یا فلش مموری ای از موزیک های مورد علاقه خودتان و همسفرهایتان آماده کنید. کتاب های صوتی هم انتخاب خوبی برای سرگرم شدن در جهت هستند.

اسپیکر بلوتوث برای پخش موسیقی از گوشی موبایل گزینه مناسبی است. دوربین عکاسی را هم از قلم نیاندازید. گاهی دوربین تلفن همراه برای عکاسی در سفر کافی نیست و آدم دلش می خواهد عکس هایی حرفه ای تر بگیرد.

و در خاتمه وسایلی مانند عینک آفتابی، کرم ضدآفتاب، کرم مرطوب کننده، دستمال مرطوب، دستمال کاغذی، پتو و بالشت گردن از وسایل مورد احتیاج برای سفر با خودروی شخصی هستند.

این موارد را جایی بگذارید که دم دستتان باشد و برای برداشتنشان لازم نباشد مدام کنارجاده توقف کنید و صندوق عقب را باز کنید.

رزرو هتل با قیمت مناسب قبل از سفر می تواند تا حد زیادی از هزینه های سفر بکاهد.

منبع: اسنپ تریپ

به "وسایل مورد احتیاج برای سفر با خودروی شخصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وسایل مورد احتیاج برای سفر با خودروی شخصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید