پرداخت مابه التفاوت نرخ تورم و قیمت پایه شامل گوشت قرمز نمی گردد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قیمت گوشت قرمز دارای نوسان بسیاری بوده و پرداخت نرخ تورمی مابه التفاوت با قیمت پایه، شامل این یک قلم نمی گردد.

پرداخت مابه التفاوت نرخ تورم و قیمت پایه شامل گوشت قرمز نمی گردد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، جدول 11 قلم مشمول خرید کالابرگ الکترونیک شامل برنج، قند و شکر، حبوبات، گوشت مرغ، گوشت قرمز منجمد، روغن مایع، ماکارونی، ماست کم چرب، شیر کم چرب، پنیر UF و تخم مرغ است. افراد دارای کالابرگ الکترونیک می توانند با خرید جایگزین از ما به تفاوت قیمت این 11 قلم نسبت به قیمت پایه اردیبهشت 1401 برخوردار شوند. به عنوان مثال اگر شیر کم چرب با قیمت 18 هزار تومان افراد مبادرت به خرید پرچرب 30 هزار تومانی نمایند ما به تفاوت قیمت پایه شیر کم چرب لحاظ شده و باقی را خریدار باید بپردازد.

علیرضا عسگری، معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا گوشت قرمز گرم هم مشمول خرید کالابرگ الکترونیک می گردد، گفت: 11 قلم کالای اساسی بر اساس مطالعات انستیتو تحقیقات ایران استخراج شده و گوشت قرمز منجمد در این سبد غذایی واقع شده است.

وی اضافه کرد: 11 قلم کالای اساسی موجود در سبد غذایی کالابرگ الکترونیک استاندارد بوده و قرار است فعلاً به تعداد این کالاها اضافه کرده گردد.

قیمت گوشت در بازار دارای نوسان بسیاری بوده و عسگریان در این باره بیان کرد: تغییر قیمت گوشت قرمز و پرداخت نرخ تورمی مابه التفاوت با قیمت پایه شامل این یک قلم نمی گردد.

لازم به ذکر است در حال حاضر یک میلیون خانوار معادل 3 میلیون و 200 هزار نفر از کالابرگ الکترونیک استفاده می نمایند که متولیان امر امیدوارند این عدد از 10 میلیون خانوار عبور کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پرداخت مابه التفاوت نرخ تورم و قیمت پایه شامل گوشت قرمز نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت مابه التفاوت نرخ تورم و قیمت پایه شامل گوشت قرمز نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید