پرداخت وام مازاد یک میلیونی کرونا به خانوارهای 5 نفره و بالاتر

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا وزارت کار و رفاه اجتماعی از ارسال مجدد پیامک با سرشماره V.Refah به 910 هزار خانواری که در ارسال پیامک اشتباه نموده بودند و خانوارهایی که مشمول وام یک میلیون مازاد می شوند اطلاع داد و گفت: بنابراین موضوع پرداخت مرحله دوم تسهیلات یک میلیون تومانی صحت ندارد.

پرداخت وام مازاد یک میلیونی کرونا به خانوارهای 5 نفره و بالاتر

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه از ایسنا، حسین میرزایی در رشته توئیتی نوشت: هفتم تیرماه، با سرشماره V.Refah برای 910 هزار سرپرست خانواری که کد ملی خود را به اشتباه یا با شماره تلفن همراه دیگران ارسال نموده بودند، پیامک مجدد ارسال شد. این افراد حداکثر پنج روز از زمان دریافت پیامک مهلت دارند کد ملی خود را با سیم کارتی که به نام سرپرست خانوار است،به 6369 پیامک نمایند.

وی اضافه کرد: برای خانوارهای 5 نفر و بیشتر که پیش از این، تسهیلات یک میلیون تومانی را دریافت نموده بودند نیز پیامک ارسال کردیم تا به این خانوارها یک میلیون تومان مازاد بر تسهیلات قبلی پرداخت گردد.

وی ادامه داد: در پاسخ پیامک، باید کدملی سرپرست با سیم کارتی که بنام وی است به 6369 پیامک نمایند.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا وزارت کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه موضوع پرداخت مرحله دوم تسهیلات یک میلیون تومانی صحت ندارد، گفت: این پیامک ها صرفا به 910 هزار خانواری که در ارسال پیامک اشتباه نموده بودند و خانوارهایی که مشمول وام یک میلیون مازاد می شوند، ارسال شده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "پرداخت وام مازاد یک میلیونی کرونا به خانوارهای 5 نفره و بالاتر" امتیاز دهید

2 کاربر به "پرداخت وام مازاد یک میلیونی کرونا به خانوارهای 5 نفره و بالاتر" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت وام مازاد یک میلیونی کرونا به خانوارهای 5 نفره و بالاتر"

1 دیدگاه

کارگر 22 شهریور 1399

سلام دولت گفته بود تا سر برج وام مازاد یک میلیونی را پرداخت میکند پس چی شد خدا شاهد با این اوضاع بد اقتصادی و بیکاری چیکار کنیم الان هم سر برج شهریور ماه است چرا وام را نمیدن

پاسخ به کارگر
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید