پولستار 3؛ شاسی بلند خانواده

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، هم اکنون یک تصویر از این محصول در اختیار رسانه ها قرار گرفته که پولستار 3 را از نمای جانبی و مقداری از قسمت سقف نشان می دهد. باتوجه به ظرفیت بالا در بازار جهانی کلاس شاسی بلند، پولستار 3 می تواند موفقیت چشمگیری را برای این برند همراه داشته باشد.

پولستار 3؛ شاسی بلند خانواده

همانطور که می دانیم؛ پولستار یکی از نام های جوان در صنعت خودروی دنیا است که ارتباط بسیار نزدیکی با ولوو دارد تا جائیکه مخاطبان دنیای خودرو معمولا از ترکیب ولوو پولستار برای اشاره به محصولات آن استفاده می نمایند.

اما به هرترتیب پولستار یک برند مستقل است که اندیشه های رقابتی کمپانی مادر یعنی ولوو را در فراوری محصولات فناورانه در راستای رقابت با بزرگانی مانند تسلا را دنبال می نماید. سابقه تاسیس پولستار به 1996 میلادی باز می گرد و دفتر مرکزی آن در گوتنبرگ سوئد واقع شده است.

اما پولستار مدتی است که برنامه توسعه خودروی نوی در کلاس شاسی بلند را دنبال می نماید تا یک نماینده الکتریکی را نیز روانه بازار مذکور کند. اولین شاسی بلند الکتریکی پولستار براساس برنامه ریزی ها در اکتبر (پاییز) 2022 رونمایی خواهد شد.

هم اکنون یک تصویر از این محصول در اختیار رسانه ها قرار گرفته که پولستار 3 را از نمای جانبی و مقداری از قسمت سقف نشان می دهد. باتوجه به ظرفیت بالا در بازار دنیای کلاس شاسی بلند، پولستار 3 می تواند موفقیت چشمگیری را برای این برند همراه داشته باشد.

ظاهرا پولستار 3 در چین و آمریکا فراوری خواهد شد و پس از رونمایی در مراسم برنامه ریزی شده برای اکتبر که اشاره شد، ثبت سفارش آن شروع می گردد.

هرچند هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با قابلیت های فنی در دسترس نیست، اما سخنگوی پولستار اشاره نموده که از دو موتور الکتریکی و بسته باتری پرظرفیت استفاده خواهد شد تا دستیابی به برد حرکتی 600 کیلومتر قابل دستیابی گردد. طبیعتا این تریم مجهز به سامانه تمام چرخ محرک بوده و یک خودروی شاخص در بخش محصولات لوکس خواهد بود.

بعلاوه تریم تک موتور الکتریکی نیز با قیمتی رقابتی روانه بازار می گردد. پولستار حضور و ارائه شاسی بلند نو خود را در 30 بازار بین المللی برای سال آینده هدف گذاری نموده است؛ و در سطح کلان نیز دستیابی به رکورد 290 هزار دستگاه فروش در سال 2025 را دنبال می نماید:

منبع: فرادید

به "پولستار 3؛ شاسی بلند خانواده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پولستار 3؛ شاسی بلند خانواده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید