چند نفر در تصادفات جاده ای استان تهران کشته شدند؟

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، تهران (پانا) - اورژانس تهران بیان کرد 17 نفر در نوروز سال جاری در تصادفات جاده ای استان تهران کشته شدند.

چند نفر در تصادفات جاده ای استان تهران کشته شدند؟

یحیی صالح طبری در این باره گفت: از ساعت 8 روز سوم تا 8 روز چهارم فروردین ماه 1400 تکنسین های اورژانس 87 ماموریت انجام دادند.

وی اضافه نمود: در این ماموریت ها به 69 نفر خدمات درمانی ارائه شد که 44 نفر مرد و 24 زن بودند.

صالح طبری گفت: در این مدت 9 تصادف در مسیرهای ورودی و خروجی تهران انجام شد که 15 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند که این تصادف تلفات جانی نداشت.

سرپرست مرکز اورژانس تهران ادامه داد: از روز 25 اسفندماه تا روز چهارم فروردین ماه 716 ماموریت از سوی تکنسین های اورژانس انجام شد و مجموع تصادفات 185 مورد بود که 142 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته وی، بعلاوه 589 نفر تحت مداوای تکنسین های اورژانس قرار گرفتند که 364 نفر مرد و 233 نفر زن بودند و بعلاوه 470 نفر نیز در محل به صورت سرپایی درمان شدند.

سرپرست مرکز اورژانس تهران، ادامه داد: در مجموع بیشتر این افراد که تحت درمان تکنسین های اورژانس قرار گرفتند به دلیل تصادف و مسمومیت غذایی بوده است.

وی به شهروندان توصیه کرد: در صورت احتیاج به خدمات درمانی با سامانه 115 تماس گیرند و در این ایام به هنگام رانندگی با احتیاط در مسیرها حرکت نمایند و تا حد امکان از غذاهای مناسب بهداشتی استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "چند نفر در تصادفات جاده ای استان تهران کشته شدند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند نفر در تصادفات جاده ای استان تهران کشته شدند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید