کشتی آزاد قهرمانی آسیا؛ 3 ایرانی فینالیست شدند

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، تهران (پانا) - سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح دیروز در شهر آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است و امروز با برگزاری مسابقات اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم به خاتمه می رسد.

کشتی آزاد قهرمانی آسیا؛ 3 ایرانی فینالیست شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در خاتمه مسابقات مقدماتی روز دوم، مصطفی حسین خانی، حسن یزدانی و کامران قاسم پور در اوزان 74، 86 و 92 کیلوگرم به ملاقات فینال راه یافتند و امین طاهری در وزن 125 کیلوگرم راهی ملاقات رده بندی شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم مجید داستان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل راویندر از هند با نتیجه 3 بر 3 مغلوب گردید و با توجه به شکست این کشتی گیر هندی در مرحله نیمه نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول با نتیجه 5 بر 2 از سد اختیار نوروزاف از ازبکستان گذشت وی دور بعد با نتیجه 10 بر 3 سئونگ چول لی از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله آتامیرات چارلیف از ترکمنستان را با نتیجه 11 بر صفر مغلوب کرد و به ملاقات فینال راه یافت. وی در این ملاقات به مصاف نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره دنیا از قزاقستان می رود.

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر هایاتو ایشیگورو از ژاپن را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مصطفی العبید از عراق را شکست داد و راهی ملاقات فینال شد. وی در این ملاقات با دیپاک پونیا دارنده مدال نقره دنیا از هند مبارزه می نماید.

در وزن 92 کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل سانجیت از هند با نتیجه 10 بر صفر به رجحان دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل رستم شودیف از ازبکستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی ملاقات فینال شد. قاسم پور در ملاقات خاتمهی با تسوگتگرل مونخباتار از مغولستان مبارزه می نماید.

در وزن 125 کیلوگرم امین طاهری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر عمر سارم از سوریه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل آیال لازاریف از قرقیزستان با نتیجه 6 بر 4 ضربه فنی شد و به ملاقات رده بندی رفت. وی در این ملاقات با دانگ هوانگ کیم از کره جنوبی کشتی می گیرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کشتی آزاد قهرمانی آسیا؛ 3 ایرانی فینالیست شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد قهرمانی آسیا؛ 3 ایرانی فینالیست شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید