گلکسی S20 فن ادیشن با قیمت پایین تر دوباره راهی بازار شد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، گلکسی S20 فن ادیشن در سال 2020 مورد توجه کاربران زیادی نهاده شد. چند ماه قبل هم بعد از مدت ها انتظار، سامسونگ نسل بعدی این گوشی یعنی گلکسی S21 فن ادیشن را بالاخره به دست کاربران رساند.

گلکسی S20 فن ادیشن با قیمت پایین تر دوباره راهی بازار شد

حالا بر اساس گزارش های منتشر شده، چند روز قبل سامسونگ این گوشی را به عنوان مدل 2022 گلکسی S20 فن ادیشن راهی بازار کره جنوبی نموده است. اما برای افرادی که فکر می نمایند این گوشی با تغییراتی نسبت به مدل اصلی روبرو شده، باید بگوییم که هیچ تفاوتی با مدل عرضه شده در سال 2020 ندارد و صرفا فقط 2022 به نام آن اضافه شده است.

این یعنی بار دیگر با اسنپدراگون 865، 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی سروکار داریم. در پنل جلویی نمایشگر 6.5 اینچی با رفرش ریت 120 هرتز انجام وظیفه می نماید و در پنل پشتی هم دو دوربین 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی دیده می گردد.

با این حال، اکنون کاربران کره ای با پرداخت 577 دلار می توانند این گوشی را بخرند که 165 دلار مقرون به صرفه تر از مدل اصلی است. هنوز معین نیست که آیا سامسونگ این گوشی را راهی دیگر بازارها می نماید یا خیر. البته باید خاطرنشان کنیم همین حالا هم کاربران کشورهای مختلف می توانند مدل اصلی را با تخفیف قابل توجه خریداری نمایند.

معلوم نیست که سامسونگ از عرضه دوباره این گوشی قدیمی چه اهدافی را دنبال می نماید و سخنگوی این شرکت هم هنوز به سوالات رسانه های مختلف واکنشی نشان نداده است.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی S20 فن ادیشن با قیمت پایین تر دوباره راهی بازار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S20 فن ادیشن با قیمت پایین تر دوباره راهی بازار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید