گوشی های دوطرفه سامسونگ در راهند

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، اگر پروژه گوشی های هوشمند تاشدنی سامسونگ پیروز نباشد، کره ای ها ایده های بسیار دیگری می توانند اجرا نمایند. براساس گزارش وب سایت Lets Go Digital، سامسونگ اخیرا مجوز ثبت پتنت نمایشگری طولانی را دریافت نموده که علاوه بر پوشاندن پنل جلویی گوشی، در بالای صفحه گوشی خم می گردد و تا قسمتی از پشت آن را پوشش می دهد.

گوشی های دوطرفه سامسونگ در راهند

این ایده می تواند برای موارد جالبی به کار برده گردد. برای مثال، این نمایشگر به سوژه عکس اجازه می دهد خود را از صفحه نمایش پشت گوشی دیدن کند. بعلاوه، می توان از صفحه پشت گوشی برای ترجمه هم زمان استفاده کرد. کاربر با حرکت دست یا قلم استایلوس به دور صفحه نمایش، می تواند معین کند از کدام قسمت این صفحه نمایش طولانی (جلو یا عقب گوشی) میخواهد استفاده کند. به لطف صفحه نمایش عقب در پنل پشتی گوشی، می توانید به جای استفاده از دوربین ساده جلو برای گرفتن عکس سلفی، از دوربین عقب بهره ببرید که معمولا باکیفیت تر است. بااین حال، قسمت بسیار جالب تر این ایده، امکان ترجمه هم زمان است؛ به طوری که دو شخص در دو سوی گوشی قرار می گیرند و بدون احتیاج به چرخاندن صفحه گوشی، یکی از آن ها صحبت می نماید و دیگری از طرف دیگر گوشی ترجمه صحبت او را مشاهده می نماید و برعکس.

ازآنجاکه این صفحه نمایش به دور گوشی خم می گردد، امکان مشاهده اعلان ها و پیغام ها در قسمت بالای گوشی وجود دارد؛ بدون اینکه احتیاج باشد گوشی را از جیب بیرون آورید. اگرهم قصد داشتید به پیغامی پاسخ دهید، می توانید به راحتی گوشی را از جیب خود بیرون بیاورید و پیغام مد نظر را از بالای گوشی به صفحه نمایش جلویی آن بکشید.

سامسونگ تقریبا کمی دیر به این ایده دست یافته است؛ زیرا ویوو نکس دوال دیسپلی (Vivo NEX Dual Display) نیز که اخیرا معرفی گردید، از صفحه نمایشی در پنل پشتی خود بهره می برد. البته، دو صفحه نمایش گوشی ویوو از هم جدا هستند و مانند ایده سامسونگ از صفحه نمایشی طولانی برای پنل جلو و پشت استفاده نمی نماید. ویوو بعلاوه مدت ها است که قابلیت هدایت ژست عکاسی را معرفی نموده که به سوژه تصویر پیشنهادهای ژست گرفتن برای عکس را می دهد

منبع: انتخاب

به "گوشی های دوطرفه سامسونگ در راهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های دوطرفه سامسونگ در راهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید