یک کشته و 70 مفقود در رانش زمین

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، بارش باران های بی وقفه و رانش زمین در معدن یشم میانمار تا به امروز یک کشته و 70 مفقود بر جا گذاشت.

یک کشته و 70 مفقود در رانش زمین

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه به نقل از یاهو، بر اثر رانش زمین در معدن یشم میانمار یک کشته و حداقل تن70 مفقود شده اند.

بنا بر گزارش های موجود مرکز تجارت یشم میانمار در شمال استان کاچین قرار گرفته است و اغلب شاهد تصادفات مرگبار در این ارتباط است.

یکی از اعضای تیم امداد و نجات به خبرگزاری فرانسه گفت که در روز چهارشنبه در پی رانش زمین در معدن یشم در شمال میانمار حداقل 70 نفر مفقود شده و یک نفر کشته شده است.

کو نی، عضو تیم نجات گفت: حدود 70 تا 100 نفر در رانش زمین که حوالی ساعت 4 صبح رخ داد در معدن هپاکانت در استان کاچین مفقود شده اند.ما 25 مجروح را به بیمارستان فرستادیم در حالی که یک کشته پیدا کردیم.

وی اضافه کرد : حدود 200 نفرامدادگر در حال جستجو برای بازیابی افراد گم شده هستندو بعضی از آنها از قایق برای جستجوی مردگان در یک دریاچه مجاور استفاده می نمایند.

سالانه ده ها نفر در حین کار در صنعت بسیار پرسود اما ضعیف یشم میانمار جان خود را از دست می دهند، صنعتی که از کارگران مهاجر کم عایدی برای از بین بردن جواهری که در همسایگی چین بسیار مورد علاقه است، استفاده می نماید.

در حادثه ای مشابه بارندگی شدید در سال گذشته باعث رانش زمین در هپاکانت - قلب تجارت یشم میانمار در استان شمالی کاچین - شد که نزدیک به 300 معدنچی را مدفون کرد.

سازمان دیده بان گلوبال ویتنس در گزارشی در امسال گفت که کودتای نظامی فوریه بعلاوه به طور مؤثر هرگونه احتمال اصلاحات در صنعت خطرناک و غیرقانونی را که به وسیله دولت آنگ سان سوچی، رهبر برکنار شده شروع شده بود، از بین برده است.

انتهای پیغام،

منبع: ایران آنلاین

به "یک کشته و 70 مفقود در رانش زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک کشته و 70 مفقود در رانش زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید